  • Data: 2004-01-26 15:28:47
    Temat: Kłopot z odszkodowaniem
    Od: "Waldek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem kolizję drogową. Był brak policji (nie było takiego obowiązku).
    W postanowieniu zakładu ubezpieczeń było napisane że to moja wina - tak
    stwierdził rzeczoznawca - nie dostałem tej opinii. Odwołałem się od tej
    decyzji.
    Ponownie dostałem odmowną decyzję, jednocześnie napisali że dali ponownie do
    innego rzeczoznawcy, który potwierdził wcześniejszą opinię. w załączniku
    dali mi opinię poprzedniego rzeczoznawcy, który wg mnie nie brał pod uwagę
    wszystkich okoliczności kolizji i tak napisałem w odwołaniu.
    czas na pytania
    1. czy mam prawo żądać od nich drugiej opinii - jak tak to na jakiej
    podstawie
    2. Napisali także - decyzja jest ostateczna i została tylko droga sądowa -
    czy to jest słuszne biorąc pod uwagę braku drugiej opinii i to że na
    odpowiedź czekałem 1 miesiąc
    --
    Waldek