  • 1. Data: 2004-01-26 15:28:47
    Temat: Kłopot z odszkodowaniem
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    Miałem kolizję drogową. Był brak policji (nie było takiego obowiązku).
    W postanowieniu zakładu ubezpieczeń było napisane że to moja wina - tak
    stwierdził rzeczoznawca - nie dostałem tej opinii. Odwołałem się od tej
    decyzji.
    Ponownie dostałem odmowną decyzję, jednocześnie napisali że dali ponownie do
    innego rzeczoznawcy, który potwierdził wcześniejszą opinię. w załączniku
    dali mi opinię poprzedniego rzeczoznawcy, który wg mnie nie brał pod uwagę
    wszystkich okoliczności kolizji i tak napisałem w odwołaniu.
    czas na pytania
    1. czy mam prawo żądać od nich drugiej opinii - jak tak to na jakiej
    podstawie
    2. Napisali także - decyzja jest ostateczna i została tylko droga sądowa -
    czy to jest słuszne biorąc pod uwagę braku drugiej opinii i to że na
    odpowiedź czekałem 1 miesiąc
    --
    Waldek

  • 2. Data: 2004-01-26 17:44:29
    Temat: Re: Kłopot z odszkodowaniem
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Waldek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem kolizję drogową. Był brak policji (nie było takiego obowiązku).

    Kto komu napisał tzw. oświadczenie??

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-01-26 18:23:00
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    > Kto komu napisał tzw. oświadczenie??

    Oswiadczenie było pisane wspólnie i znajdują się oba podpisy
    Waldek

  • 4. Data: 2004-01-26 18:42:39
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    > Oswiadczenie było pisane wspólnie i znajdują się oba podpisy

    Obaj wzięliście winę na siebie????

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-01-27 07:31:17
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    > Obaj wzięliście winę na siebie????
    Nie - facet podpisał że zajechał mi drogę
    WAldek