  • 1. Data: 2002-07-02 19:00:46
    Temat: Unia Europejska dla polskich lekarzy
    Od: "McMickey" <c...@2...pl>

    Czy ktoś z Państwa wie jakie warunki wynegocjował rząd RP w sprawie dyplomów
    i specjalizacji lekarskich/stomatologicznych po przystąpieniu do Unii
    Europejskiej? Czy będą one honorowane automatycznie czy też czekają nas
    jakieś egzaminy nostryfikujące przy próbie podejmowania pracy? Z góry
    dziękuję za zainteresowanie. McMickey

  • 2. Data: 2002-07-03 10:36:08
    Temat: Re: Unia Europejska dla polskich lekarzy
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy ktos z Panstwa wie jakie warunki wynegocjowal rzad RP w sprawie
    dyplomow
    > i specjalizacji lekarskich/stomatologicznych po przystapieniu do Unii
    > Europejskiej?

    I szerzej - jakie warunki sa wynegocjowane w sprawie dyplomow szkol
    wyzszych?
    Na przyklad - jesli w Polsce mam dyplom magistra inzyniera czegostam, to czy
    w Uni bedzie on uznawany?

    (A w ogole - ktos moglby zaproponowac powstanie grupy pl.misc.ue lub
    podobnej.)

    Michal.

  • 3. Data: 2002-07-03 13:10:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > (A w ogole - ktos moglby zaproponowac powstanie grupy pl.misc.ue lub
    > podobnej.)

    Sam zaproponowalem.
    :-)

    Michal.

  • 4. Data: 2002-07-03 20:50:20
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

> [...]
    czy
    > w Uni bedzie on uznawany?
    >
    > (A w ogole - ktos moglby zaproponowac powstanie grupy pl.misc.ue lub

    Obowiązują w tym zakresie dyrektywy Rady nr 89/48/EEC on Mutual Recignition
    of Higher
    Education Diplomas oraz 92/51/EEC on Mutual Recognition of Post-secondary
    training or education.

    Problem jest długi i zawiły ( poruszany już w kontekscie prawników ) i nie
    mam dziś juz siły klepać. Może poguglować ( po nazwach/numerach dyrektyw )?

    Depi.

  • 5. Data: 2002-07-04 07:08:43
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Depilator" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > of Higher
    > Education Diplomas oraz 92/51/EEC on Mutual Recognition of Post-secondary

    Jest jeszcze 78/686/EWG, 78/687/EWG, 81/1057/EWG, 89/594/EWG i 93/16/EWG

    > Problem jest długi i zawiły

    Zgadza się

    >( poruszany już w kontekscie prawników )

    jednak tutaj obowiązują inne zasady

    i nie
    > mam dziś juz siły klepać.

    Ja też. Za dużo tego.

    Pozdrawiam,
    MAX

  • 6. Data: 2002-07-04 14:02:38
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    zeszow.tpsa.pl...

    > Sam zaproponowalem.

    Obawiam się, że nie jest to za bardzo dobry pomysł. Wystarczy że poczytasz
    inne grupy, gdzie poruszana jest ta tematyka - po prostu kloaka. Przeciwnicy
    podają argumenty "merytoryczne", przeplatając je wszelkimi znanymi
    wulgaryzmami.
    W dodatku ta UPR - udają, że się na czymś znają, aby zaistnieć na scenie
    politycznej. O sympatykach LPR nie wspomnę.

    Więcej nie będę pisał, gdyż do NTG.

    Pozdrawiam
    MAX