  • 1. Data: 2002-07-02 18:36:55
    Temat: udowodnić winę samolotów...
    Od: "Miki" <m...@w...pl>

    Moi teściowie mieszkają niedaleko lotniska wojskowego,
    a właściwie to na podejściu do pasa (w osi pasa startowego)
    Czy można i jak do tego się należy zabrać, żeby wyrwać
    odszkodowanie za hałas (bardzo uciążliwy) oraz zniszczenia
    budynków ?
    Dodam, że budynki we wsi zostały postawione przed
    wybudowaniem lotniska, czyli przed rokiem ~1975, obecnie
    większość zabudowań ma popękane ściany - jak sądzę
    spowodowane wibracjami od startujących samolotów.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w takich sprawach?
    Jak to wygląda np. w okolicach Okęcia?
    Mikołaj

  • 2. Data: 2002-07-03 13:57:14
    Temat: Re: udowodnić winę samolotów...
    Od: "Adamsoft" <a...@N...net>

    > Jak to wygląda np. w okolicach Okęcia?

    Lotnisko Okecie bylo wybudowane juz przed wojna...

    Mariusz

  • 3. Data: 2002-07-03 16:50:01
    Od: "Miki" <m...@w...pl>

    > Lotnisko Okecie bylo wybudowane juz przed wojna...

    Wiem o tym, ale chodzi mi o jakieś odszkodowania za hałas,
    wibracje itp uciążliwości dla ludzi mieszkających w pobliżu.
    Poza tym samoloty wojskowe są znacznie bardziej upierdliwe
    niż cywilne jumbo-jety.
    Mikołaj