  • 11. Data: 2010-02-21 10:17:57
    Temat: Re: Kłamstwo oświęcimskie, jaki paragraf
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Thomas <a...@o...pl> pisze:
> [...]
    > historii, który w swoich książkach jawnie negował istnienie
    > holocaustu. Czyli podejrzewam, że istnieje wyraźny paragraf na
    > tzw. "kłamstwa oświęcimskie". Jaki to konretnie paragraf ? Czy uczeń
    > szkoły, w której nauczyciel twierdzi, że w tym obozie zginęło 1,5 mln
    > ludzi może podać go do sądu z tytułu tego paragrafu ? Pytam tylko
    > teoretycznie, no ale niestety za ideologiczne protytuowanie się (
    > nawet w szkołach) trzeba czasami też zapłacić.
    > (Pozdrawiam moją zidiociałą blond - polonistkę, która na moje
    > uwagi potrfiła tylko zrobić głupią minę i stwierdzić, że chodziło o

    *Zanim* "uczeń" poda nauczyciela do sądu powinien podać do sądu
    Muzeum-Memoriał które *dawniej* owszem podawało przez *długie* lata
    4 miliony ofiar a *teraz* podaje 1.1-1.5 miliona. Informacją o tym
    dlaczego "zmieniło wersję" jakoś się zbyt publicznie "nie chwali" mając
    widać gdzieś swoją wiarygodność aż tak bardzo licząc na cudzą sklerozę.

    http://pl.auschwitz.org.pl/h/index.php?option=com_co
    ntent&task=view&id=20&Itemid=23&limit=1&limitstart=3
    Liczba uśmierconych w KL Auschwitz ogółem wg narodowości lub kategorii
    deportowanych:
    [...]
    Razem ~1,1 mln
    Źródło: Franciszek Piper, Ilu ludzi zginęło w KL Auschwitz. Liczba
    ofiar w świetle źródeł i badań, Oświęcim 1992,

    http://en.wikipedia.org/wiki/Auschwitz_concentration
    _camp
    The figure "4,000,000" was used on the original Auschwitz memorial
    plaques.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bwi
    %C4%99cimskie
    Na podstawie art. 55 ustawy ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o
    Instytucie Pamięci Narodowej Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko
    Narodowi Polskiemu zaprzeczanie publicznie i wbrew faktom zbrodniom, o
    których mowa w art. 1 pkt 1 powyższej ustawy jest przestępstwem
    ściganym z urzędu zagrożonym grzywną lub karą pozbawienia wolności do
    lat 3.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Budować zamki na lodzie

  • 12. Data: 2010-02-21 11:59:36
    Od: Z <z...@n...pl>

    Dnia 20.02.2010 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > na podstawie tych przepisów nie można kogoś ścigać za dywagacje na temat
    > ilości faktycznie zamordowanych. Po pierwsze nie znamy ich faktycznej
    > liczby.

    Skoro "nie znamy ich prawdziwej liczby" - to znaczy, że dowolna podana
    liczba może być zgodna z prawdą (chociaż niekocznie musi).

    Więc o czym w ogóle rozmowa?
    --
    Z.

  • 13. Data: 2010-02-21 16:41:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Z" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    main...

    > Skoro "nie znamy ich prawdziwej liczby" - to znaczy, że dowolna podana
    > liczba może być zgodna z prawdą (chociaż niekocznie musi).
    >
    > Więc o czym w ogóle rozmowa?

    Dowolna niekoniecznie, natomiast każda prawdopodobna nie może podlegać
    ściganiu.