  • 1. Data: 2010-02-18 21:13:27
    Temat: dane osobowe - gdzie zgłosić "wyciek" ?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam.

    Kupiłem sobie na alle... pewną rzecz.
    Dość długo towar nie przychodził więc wysłałem e-mail do sprzedawcy z prośbą
    o wyjasnienie.
    W odpowiedzi dostałem ok 200 nazwisk, adresów i telefonów do klientów.
    Nie chciałbym, żeby moje dane trafiły do kogoś w ten sposób
    Czy to czasem nie jest ujawnieniem danych osobowych? Czy takie coś jest
    zgodne z prawem? Jeżeli nie to komu zgłosić takie ujawnienie danych ?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2010-02-18 21:27:33
    Temat: Re: dane osobowe - gdzie zgłosić "wyciek" ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:
> [...]
    > Nie chciałbym, żeby moje dane trafiły do kogoś w ten sposób
    > Czy to czasem nie jest ujawnieniem danych osobowych?

    jest

    > Czy takie coś jest
    > zgodne z prawem? Jeżeli nie to komu zgłosić takie ujawnienie danych ?

    zwykle na policji
    potem jeszcze przez kilka lat bedziesz ciagany po sadach jako swiadek.

  • 3. Data: 2010-02-18 21:47:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > jest

    > zwykle na policji
    > potem jeszcze przez kilka lat bedziesz ciagany po sadach jako swiadek.

    A komputer z tym listem bedzie zarekwirowany jako dowod w sprawie...

    MJ

  • 4. Data: 2010-02-18 22:31:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.02.2010 22:47, Michal Jankowski wrote:

    > A komputer z tym listem bedzie zarekwirowany jako dowod w sprawie...

    Przy okazji cos nielegalnego znajdzie sie na komputerze...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-02-18 22:31:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > A komputer z tym listem bedzie zarekwirowany jako dowod w sprawie...

    oczywiscie. przyklad byl na grupie pare dni temu zdaje sie.
    ktos dostal babypornola zamiast zamowionego filmu i poszedl z tym na
    policje. Laptopa nie odzyskal do dzis.

  • 6. Data: 2010-02-19 07:35:47
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > A komputer z tym listem bedzie zarekwirowany jako dowod w sprawie...
    >
    > MJ
    Może powiedzieć że maila odebrał w kafejce internetowej.

  • 7. Data: 2010-02-19 08:32:58
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Rafał pisze:
    > Może powiedzieć że maila odebrał w kafejce internetowej.

    Powiedz ze u sasiada ktorego nie lubisz.