  • 1. Data: 2010-02-19 11:48:59
    Temat: Co o tym myślicie (w tresci opis)
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Pewna firma sprzedaje
    towar
    http://allegro.pl/item905161737_300gb_wd_caviar_sata
    _hurt_i_detal_od_ars.html

    oczywiscie wszystko jest padnięte co sprzedają
    wysyłają bez pobrania UPS-em
    po 10dniach fv wystawiają
    wysyłają pocztą
    z datą wsteczną oczywiscie.

    i teraz jak to jest, kupujac przez internet można zwrocić towar do 10dni? Ja
    akurat dostałem fv przed upływem 10dni

    tpwar jest uszkodzony to glowny powod
    na 3 dyski 3 padnięte

    komentarze mowią same za siebie
    ciekawe mnie legalosc tego procederu
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-19 11:57:23
    Temat: Re: Co o tym myślicie (w tresci opis)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Amir pisze:
    > Pewna firma sprzedaje
    > towar
    > http://allegro.pl/item905161737_300gb_wd_caviar_sata
    _hurt_i_detal_od_ars.html

    Myslimy, ze trzeba byc niezlym frajerem, zeby kupowac smieci.

    MarcinJM

  • 3. Data: 2010-02-19 11:59:31
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    http://allegro.pl/item905161737_300gb_wd_caviar_sata
    _hurt_i_detal_od_ars.html>>> Myslimy, ze trzeba byc niezlym frajerem, zeby kupowac
    smieci.to prawda, a mozesz odnieść się do pozostałej części posta?

  • 4. Data: 2010-02-19 12:26:12
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Amir wrote:
> [...]
    > http://allegro.pl/item905161737_300gb_wd_caviar_sata
    _hurt_i_detal_od_ars.html

    > oczywiscie wszystko jest padnięte co sprzedają

    A teraz napisz to w 2-3 zdaniach, z interpunkcją.

    > komentarze mowią same za siebie
    > ciekawe mnie legalosc tego procederu

    no mówią - że więcej jest pozytywów, czyli tych którzy trafili na
    sprawne nietestowane dyski, niż tych, którzy trafili na niesprawne.

    Dla mnie to jak najbardziej świadczy o właśnie o nietestowanych dyskach.

    gacek

  • 5. Data: 2010-02-19 12:36:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 12:48:59 +0100, Amir napisał(a):

    > po 10dniach fv wystawiają
    > wysyłają pocztą
    > z datą wsteczną oczywiscie.

    No nie można, faktura ma być wystawiona najpóźniej w 7 dni po sprzedaży.
    Ale oni o niczym takim nie piszą tam!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2010-02-19 13:05:14
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 19.02.2010 13:26 użytkownik gacek napisał :

    > no mówią - że więcej jest pozytywów, czyli tych którzy trafili na
    > sprawne nietestowane dyski, niż tych, którzy trafili na niesprawne.

    Doprawdy? Poczytaj sobie komentarze. Tak naprawdę jest 45 negatywnych na
    57 wszystkich. To chyba nie wymaga komentarza i czarno na białym widać,
    czym zajmuje się ten pan. Koleś to niezły cwaniaczek i trzepie od
    frajerów i naiwniaków pozytywne komentarze i kasę za sprzedaż złomu, za
    utylizację którego pewnie sam musiałby zapłacić.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 7. Data: 2010-02-19 13:24:36
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 19 Lut, 14:05, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> wrote:

    > Doprawdy? Poczytaj sobie komentarze. Tak naprawdę jest 45 negatywnych na
    > 57 wszystkich.
    No jakoś nie widzę:

    Typ Ostatnie
    7 dni Ostatnie
    30 dni Wszystkie
    Pozytywne 11 43 57
    Neutralne 1 7 7
    Negatywne 2 6 6

  • 8. Data: 2010-02-19 13:46:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010, Olgierd wrote:

    > No nie można,

    Ale tego nie udowodnisz.
    Teoretycznie mogą wystawiać f-ry na wszystkie transakcje, a "odesłane"
    traktować fakturą-korektą.
    Zaś obowiązu wysyłania "w przypadku ogólnym" nie ma wcale, więc
    równie dobrze mogą wysyłać po kwartale.

    > faktura ma być wystawiona najpóźniej w 7 dni po sprzedaży.

    Wymóg tak naprawdę dotyczy tylko przypadku zakupu przed podmiot
    gospodarczy, jako że tylko wtedy jest wymóg wystawienia, a w
    pozostałych przypadkach "na żądanie"; dla "na żądanie" jedziemy
    po przepisach dookoła: "faktura jest rachunkiem" (rozp MF bodaj),
    3-miesięczny termin na obowiązek wystawienia r-ku (Ordynacja),
    pozostanie jedyna sensowna kombinacja - 7 dni na obowiązek
    "od żądania", z 3 miesiącami okresu "możliwego żądania".

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2010-02-19 13:47:32
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Mikołaj "Miki" Menke wrote:

> [...]
    > frajerów i naiwniaków pozytywne komentarze i kasę za sprzedaż złomu, za
    > utylizację którego pewnie sam musiałby zapłacić.

    weź screenbshota zrób bo jak nie patrzę jest kilka negatywów.

    gacek

  • 10. Data: 2010-02-19 13:57:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010, Amir wrote:

    > oczywiscie wszystko jest padnięte co sprzedają

    Jak mają dowody, a wystarczy jeden "niepowiązany" kupujący ktory
    może zaświadczyć że nie wszystko, to dopuściłeś się pomówienia :|

    > i teraz jak to jest, kupujac przez internet można zwrocić towar do 10dni?

    Oczywiście pytasz *niezależnie* od możliwości oberwania negatywem
    na allegro? ("legalność" zwrotu nie ma nic do postanowień umownych,
    przekraczających "świadczenie z umowy").

    pzdr, Gotfryd