    From: "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kilka pytan o alimenty...
    Date: Mon, 6 Mar 2006 16:58:35 +0100

    Witam!

    Mam 21 lat i studiuję dziennie w szkole niepaństwowej, wiem ze moge sie
    ubiegac o alimenty od ojca.
    Niestety nie mam pojecia gdzie mieszka ojciec, mam tylko jego stary adres.
    Co w tej sytuacji napisać w pozwie? Jego stary adres?

    Gdzie w warszawie mozna złożyć takie podanie? w sądzie rejonowym?

    Czy tak się składa taki pozew? bo znajoma powiedziala mi ze teraz jakos
    zmieniły sie zasady skladan pozwów, powiedziala ze chyba przez jakiś
    posredniczący urząd, czy to prawda?

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz,
    Adrian