  • 1. Data: 2007-05-09 05:27:38
    Temat: Kiedy zawiera się umow
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Kiedy zostaje zawarta umowa na świadczenie usług telekomunikacyjnych, gdy
    kurier przynosi do domu sprzęt i umowę do podpisania. W momencie
    dostarczenia sprzętu/umowy do domu, czy w momencie zamówienia usługi przez
    telefon. Dodam, że na umowie jest data zamówienia usługi a nie dostarczenia
    sprzetu do domu. Czy jesli data na umowie wyprzedza o ponad 10 dni czas
    dostarczenia sprzetu do domu oznacza że nie mam 10-o dniowego okresu na
    odstapienie od zawieranej umowy ? Czy tez może mam dziesieć dni na
    odstapienie od umowy, ale czasem zawarcia umowy jest data wpisana nań?

    A.

  • 2. Data: 2007-05-09 05:43:12
    Temat: Re: Kiedy zawiera się umow
    Od: "Pawel" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

> [...]
    > odstapienie od zawieranej umowy ? Czy tez może mam dziesieć dni na
    > odstapienie od umowy, ale czasem zawarcia umowy jest data wpisana nań?

    IMO data zawarcia umowy byla data jej podpisania. Zamowienie nie oznacza
    jeszcze zawarcia umowy, szczegolnie, ze nieznane byly Ci jej precyzyjne
    warunki. Jesli jednak na umowie byla inna data to powinienes byl to
    doprecyzowac (najlepiej obok swojego podpisu dopisac date aktualna). Mozesz
    powolywac sie na dokumenty przewozowe kuriera jako dowod.

    10 dni biegnie wiec od momentu podpisania umowy, proba innego interpretowania
    tego faktu wydaje sie (malo skuteczna) proba obchodzenia umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel