  • 31. Data: 2010-03-12 07:47:13
    Temat: Re: Kazirodztwo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 11-03-2010 11:08, Herald pisze:

    > Widać czym zajmuja sie baby :)
    > YT, czaty, n-k, fotki, zbiornik itp :)))
    > Zdejmij swój profil z http://pl.zbiornik.com/ :)

    Raczej wiem czym Ty się zajmujesz.
    W chwilach wolnych od fantazjowania o seksie z mamusią, oczywiście.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 32. Data: 2010-03-12 07:50:33
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Herald"

    > Widać czym zajmuja sie baby :)
    Widzisz, nie wiem skąd pochodzi twoja wiedza o behawiorze kobiet ale z
    autopsji ci powiem że facet z jajami, jak ktoś mu udowodni jego pomyłkę wali
    się w klatę i przyznaje do błędu.

    > Zdejmij swój profil z http://pl.zbiornik.com/ :)
    a gówniarz i skończony gnój mataczy i pomawia.

    bez pozdrowień
    olo

  • 33. Data: 2010-03-15 12:26:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 12 Mar 2010 08:50:33 +0100, olo napisał(a):

    > a gówniarz i skończony gnój mataczy i pomawia.

    Dobra, to tyle o tobie, nie przechwalaj się już.
    A co napiszesz o mnie? :)

  • 34. Data: 2010-03-15 14:28:08
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Herald"

    > Dobra, to tyle o tobie, nie przechwalaj się już.
    > A co napiszesz o mnie? :)

    że rozważania o seksie z rodziną zamąciły ci poczytalność i zdolność
    rozpoznawania swoich czynów

    bez pozdrowien
    olo