  • 11. Data: 2005-12-21 18:42:53
    Temat: Re: Katastrofa budowlana/proba samobojcza - pytanie o roszczenie
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "gosc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:dobm25$b6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >>
    >> Droga Kaju - czy Ty umiesz czytac ?
    >> Tam nie ma mowy o zadnej spoldzielni
    >
    > Nie, ona nie umie.

    Mylisz sie. Kaja umie czytać, a co gorsza, umie też pisać. Najgorsze
    jest jednak to, że nie umie sie powstrzymac przed pisaniem, co czasem
    skutkuje j.w.;-)
    Justyna

  • 12. Data: 2005-12-22 00:37:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 14:40:40 +0100, *gosc*
    <news:dobm25$b6d$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Droga Kaju - czy Ty umiesz czytac ?
    > Tam nie ma mowy o zadnej spoldzielni

    Jak nie spółdzielnia, to pewnie jakiś PGM.

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2005-12-22 00:39:39
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 14:44:34 +0100, *HaNkA ReDhUnTeR*
    <news:dobm7k$m8n$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > yyy, ale oni mają wspołnotę - co ma do tego spóldzielnia?

    Nie mogę się jeszcze przestawić na te wspólnoty, bo u mnie jest Sp-nia i
    administracje na poszczególne osiedla, więc przepraszam :-)

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-12-22 00:41:13
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 14:57:27 +0100, *Piotr Żebrowski*
    <news:dobn08$ras$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > ale to oni sa "spółdzielnia"

    No tak :-)
    Ja jeszcze mam wszystko po staremu i po staremu myślę :-(

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2005-12-22 00:44:19
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 15:40:42 +0100, *castrol*
    <news:43a9696a$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > Chociaz z drugiej strony zapomnialem ze 90% gospodyn domowych nie widzi
    > roznicy :D

    Wyobraź sobie, że teraz jest moda na gosposiów domowych, więc się nie
    popisuj. Mogę być gospodynią domową, ale tylko dla siebie, dla swojego dobra
    i w swoim mieszkaniu bo we dworze nie mieszkam.

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2005-12-22 00:47:19
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 18:42:53 +0000, *krys* <news:doc4ad$j8r$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Mylisz sie. Kaja umie czytać, a co gorsza, umie też pisać. Najgorsze
    > jest jednak to, że nie umie sie powstrzymac przed pisaniem, co czasem
    > skutkuje j.w.;-)

    Może masz rację, ale po co odpowiedziałaś człowiekowi, który ani jednej - na
    żadnej grupie - porady nikomu nie udzielił, tylko szuka zaczepek.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-12-22 05:02:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 22 Dec 2005 01:44:19 +0100, Kaja napisał(a):

    > Wyobraź sobie, że teraz jest moda na gosposiów domowych, więc się nie
    > popisuj. Mogę być gospodynią domową, ale tylko dla siebie, dla swojego dobra
    > i w swoim mieszkaniu bo we dworze nie mieszkam.
    Droga Kaju, "gospodyni domowa" - ta od 90% - to nie płeć, to nie zajęcie,
    zawód to stan świadomości od wcześniej wymienionych absolutnie niezależny.
    BTW podobnie jest z "wieśniactwem" panoszącym się w pewnych kręgach
    wielkomiejskich, nawet stołecznych.

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-12-22 08:29:24
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Może masz rację, ale po co odpowiedziałaś człowiekowi, który ani jednej -
    > na
    > żadnej grupie - porady nikomu nie udzielił, tylko szuka zaczepek.

    Piszesz sama o sobie?? :D

    Jacek

  • 19. Data: 2005-12-22 08:30:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie spółdzielnia, to pewnie jakiś PGM.

    ROTFL, czytanie ze zrozumieniem nie boli. Przeczytaj jeszcze raz caly watek,
    ale powoli :D

    Jacek

  • 20. Data: 2005-12-22 08:47:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kaja napisał(a):
    ale po co odpowiedziałaś człowiekowi, który ani
    > jednej - na żadnej grupie - porady nikomu nie udzielił, tylko szuka
    > zaczepek.

    ...żeby się nie czul niedoceniony;-) BTW skoro nikomu porady nie
    udzielił, widac się nie zna, więc lepiej, ze siedzi cicho. Lepsze to
    niż pisanie wszystkiego, co się wie, nawet bez związku ze sprawą.
    Zamykam się więc.

    Justyna