  • 1. Data: 2020-03-22 00:23:15
    Temat: Kaszel w studiu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Wiele osób jest uczulonych na kurz, perfumy czy dezodowanty, zapach
    kwiatów lilii oraz jeśli pomieszczenie spryskano jakimś środkiem
    dezynfekującym. Dostaje się wtedy ataku duszącego kaszlu. Ja raz takiego
    duszącego kaszlu dostałam w autobusie jadąc rano do pracy i gdyby jakiś
    gentelmen nie uchylił szybko okna to chyba bym się zadusiła. Jakas
    kobieta strasznie z samego rana się wyperfumowała. Ostatnio zaczęłam
    okropnie kasłać na chirurgii szczękowej w Cepelku. Pewnie jakieś żrące
    środki odkażające gabinet. Dobrze, że na fotelu nie siedziałam i zaraz z
    tamtąd wyszlam.
    Tu prezes Kaczyński w studio:
    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=79696751-043d-54b2-8c92-82ac65b19d04&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    --
    animka