  • Data: 2003-09-08 15:06:28
    Temat: Kasjerka.......[?]
    Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Interesuję się przypadkiem kasjerki z dużego marketu we Wrocławiu.
    W trakcie pracy "na kasie" naliczyła klientowi należność za
    karton kawy przeciągając jedną przez kod paskowy i mnożąc razy liczbę sztuk.
    Po chwili okazało się, że ta jedna paczka miała zfałszowany kod , podczas
    gdy pozostałe w kartonie były w porządku. Kasjerce przedstawiono zarzut
    nieprawidłowej obsługi i zwolniono dyscyplinarnie. Już kilka miesięcy
    mineło, Kasjerka odwołała się do sądu. Tym bardziej, że opinia jaką jej
    wystawił sklep wskazywałaby na osobę która jest sprawcą nadużyć w sklepie..
    Jak widzicie tę sprawę. Mnie się wydaje mocno nieprawidłowa od
    strony sklepu. W sklepie tym normą jest naliczanie przez kasjerki w ten
    sposób należności . Po dzień dzisiejszy wszystkie po sprawdzeniu kodu jednej
    sztuki mnożą to przez ilość sztuk. Tak, że ten zarzut odpada. Odpada również
    zarzut niedopilnowania klienta "na sklepie" bo kasjerka nie ma technicznej
    możliwości obserwowania sklepu gdzie jest ochrona specjalnego personelu. To
    o co tu chodzi ? Ktoś mi wytłumaczy ?

    Stan

    A na marginesie......To co wyprawiają markety z personelem i klientami woła
    o pomstę do nieba. Sam doświadczyłem...........