  • Data: 2009-03-25 08:27:46
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5 ;-)

    dyktafon mam olympusa i bardzo sobie chwale. Taki dlugopis tez mam.

    Zalezy dyktafonu:
    - dlugi czas nagrywania

    Zalety dlugopisu
    - wizja

    Wady dlugopisu:
    - potrafi sam sie zalaczyc
    - toporne wylaczanie nagrywania
    - krotki czas dzialania

    Wady dyktafonu:
    - nie jest widziany jako pamiec tylko potrzebne jest osobne oprogramowan ie

    Jakis czas temu zauwazylem jak policjant popelnil wykroczenie, z racji
    takiej, ze spowodowal zagrozenie uzylem sygnalu dzwiekowego. Policjant
    wysiadl i powiedzial, ze chyba jestem chory psychicznie. Ja sie tylko
    usmiechnalem. On na to, ze w takim razie widzial jak przejechalem na
    czerwonym swietle. Nie bedzie mandatu bo na to nie zasluguje bedzie za to
    sad grodzki.

    Szkoda, ze nie wiedzial, ze mialem dyktafon ;)

    1. skarga do komendanta miejskiego
    2. odpowiedz, ze to niemozliwe bo policjantow bylo 2 i oni przedstawili inna
    wersje
    3. sprawa w grodzkim
    4. odegranie dyktafonu
    5. uniewinnienie
    6. skarga do komendanta miejskiego z nagraniem
    7. brak odpowiedzi ;)

    Icek