    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za zerwanie umowy
    Date: Tue, 10 Apr 2012 20:26:29 +0200

    W dniu 10.04.2012 19:56, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Skoro nie pasował to kto cię zmuszał do podpisywania cyro?

    A przeczytałeś waść com napisał dwukrotnie zresztą? Bo nie było innego
    wyboru. Nie przyznawali się, że za 4 miesiące będzie. Mówili, że nie
    ma. Więc wybrałem mniejsze zło. Lepiej tak niż wcale. Ale skoro już jest
    techniczna możliwość wypożyczenia dekodera HD, to chciałbym go
    wypożyczyć i mieć pełniejszą ofertę kanałów. Kupiłbym sobie nawet taki
    dekoder na własność u innego producenta, niestety system kodowania CP
    uniemożliwia korzystanie z innych dekoderów.

    > Ktoś
    > przystawiał pistolet do głowy? Trzeba było iść do C+/n/kablówki.

    Mają dużo gorsze warunki, poza tym, miałem już umowę z CP.

    > Denerwują mnie osoby, którzy najpierw podpisują umowę, a potem od razu
    > kombinują jak ją zerwać.

    Nie chcę zerwać. Chcę zerwać i podpisać na nowo na żonę, żeby łaskawie
    mi wypożyczyli dekoder HD, tak jak wypożyczają nowym klientom. A
    najlepiej to chcę wypożyczyć dekoder HD w miejsce SD. I nawet jestem
    skłonny zapłacić np. 100 zł kosztów takiej akcji. Niestety jedyne co
    mogę to zapłacić 1400zł a to już przekracza tak gdzieś 100krotnie albo i
    więcej wartość dekodera.

    Dlatego się zastanawiam, co zrobić, żeby zmusić jakoś CP do wypożyczenia
    mi dekodera HD.

    Mylisz mnie z osobami, które koniecznie kombinują jak zerwać umowę z
    operatorem telefonicznym i zyskać niespłacony jeszcze aparat na
    własność. Po zerwaniu umowy ja i tak zostaję z niczym. Płacę abonament
    za telewizję, nie spłacam żadnego sprzętu, bo sprzęt jest i tak
    wypożyczany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek