  • 1. Data: 2006-06-02 06:29:16
    Temat: Kara w zawieszeniu
    Od: "Maria" <b...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć, jaka najwyższa kara może być w zawieszeniu?
    Absolutnie nie znam się na prawie, ale wydaje mi się, że jakieś ograniczenie
    powinno być i kary wieloletnie, np. 20 lat na pewno nie mogą być w
    zawieszeniu...

  • 2. Data: 2006-06-02 06:42:59
    Temat: Re: Kara w zawieszeniu
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maria napisał(a):
> [...]
    > Absolutnie nie znam się na prawie, ale wydaje mi się, że jakieś ograniczenie
    > powinno być i kary wieloletnie, np. 20 lat na pewno nie mogą być w

    co do zasady 2 lata, wyjątkowo (gdy będzie wniosek o skazanie bez
    rozprawy i orzeczenie uzgodnionej kary) - 5 lat

    KG

  • 3. Data: 2006-06-02 11:14:08
    Od: b...@o...pl

    > co do zasady 2 lata, wyjątkowo (gdy będzie wniosek o skazanie bez
    > rozprawy i orzeczenie uzgodnionej kary) - 5 lat
    >
    > KG

    Dziękuję!
    Maria