  • 1. Data: 2006-06-01 18:11:58
    Temat: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    Witam!

    Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
    ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził
    w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
    związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
    przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
    nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
    sumie nie jest złym wyjsciem.

    Dzieki za podpowiedź,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-01 18:37:51
    Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    CiepliX napisał(a):
> [...]
    > związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
    > przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy?

    a jakie są warunki gwarancji?
    bo ogólnych przepisów nie ma

    KG

  • 3. Data: 2006-06-01 18:40:02
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > a jakie są warunki gwarancji?
    > bo ogólnych przepisów nie ma
    >
    > KG

    Są tutaj:

    www.hp.pl/support.html

    JA się zastanawiam jednak czy nie moznaby podciągnąć tego pod niezgodność
    towaru z umową i wymianą w ramach rękojmi...

    Marcin

  • 4. Data: 2006-06-01 18:47:12
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > JA się zastanawiam jednak czy nie moznaby podciągnąć tego pod niezgodność
    > towaru z umową i wymianą w ramach rękojmi...

    Ty się nie zastanawiaj tyle, tyle poczytaj sobie jakie są różnice między
    gwarancją, niezgodnością z umową a rękojmią bo mieszasz wszystko. Zdecyduj się
    z czego korzystałeś.

    K.

  • 5. Data: 2006-06-01 18:51:13
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > www.hp.pl/support.html

    Odnośnik niestety nie działa ...
    http://www.promobile.pl/mod/2/m/contents/t/contentPa
    ge/cPath/24_29/cnID/44/index.html
    ten na szczęście owszem :)

    Marcin

  • 6. Data: 2006-06-01 18:52:26
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

> [...]
    > gwarancją, niezgodnością z umową a rękojmią bo mieszasz wszystko. Zdecyduj

    A nie mogę skorzystac najpierw z uprawnien gwarancyjnych a potem dojsc do
    wniosku po kolejnej naprawie że towar jest niezgodny z umowa?

    Marcin

  • 7. Data: 2006-06-01 23:00:14
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
    > nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w

    kolejny naciągacz.

    abul

  • 8. Data: 2006-06-02 08:25:36
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kolejny naciągacz.

    czemu naciagacz ?
    Jesli producent daje gwarancje na iles tam lat to w tym czasie gwarantuje ze
    sprzet bedzie dzialal i bedzie za niego odpowiadal. Jesli jednak sprzet
    okazuje sie wadliwy to zgodnie z gwarancja mam prawo myslec ze cos mi
    przysluguje.
    Mimo wszystko nie dostaje sie sprzetu free od firmy tylko daje sie jej na
    tym czyms zarobic.
    Jesli firma chce byc ok to powinna przewidywac takie sytuacje i albo skrocic
    czas gwarancji ew. wypracowac inne zasady dzialania.
    Zasadne byloby wlasnie zamienianie sprzetu na taki z porownywalnymi
    parametrami ew. podobna cena (co w przypadku komputerow nie jest ani latwe
    ani tansze)

  • 9. Data: 2006-06-02 08:31:40
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > kolejny naciągacz.