  • 11. Data: 2006-09-19 23:35:22
    Temat: Re: Kamera w przebieralni
    Od: s...@g...pl

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Dnia 19-09-2006 o 21:37:16 <s...@g...pl> napisał(a):

    > Przeciez podaje ... dokladnie takie cos na wejsciu: uwaga, obiekt jest
    > monitorowany :)

    Ok ogolnie to wiadomo ze sklepy sa monitorowane ale mi chodzi o ujecie
    zprzebieralni. Nie sadze ze jakas kobitka co przymierza biustonosz
    chciala bym monitorowana przez panow z ochrony.

    Raz jeszcze wiec zadaje pytanie co reguluje dokladnie kwestje
    monitoringu?

  • 12. Data: 2006-09-20 06:31:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-19, s...@g...pl <s...@g...pl> wrote:

    > Sluchaj skad takie wnioski?! W sumie nie przysluchiwalem sie
    > komentarzowi ani w TVP ani w TVN. Jestes pewien tego ze to w jakies
    > kanciapie robili a nie normalnie w szatni na sklepie?

    Trzeba było słuchać i oglądać uważnie. To nie była przymierzalnia, to
    było na zapleczu, jak piszą inni.

    Renata

  • 13. Data: 2006-09-20 14:02:39
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Kiedys słyszałem o trybie w jakim ochrona złapała gościa kradnącego kurtki w
    Makro. Facet zostawił swoją kurtkę, a wyszedł w nowej. Problem tylko, że nie
    wiadomo w jakiej, więc nic nie pomogłoby przeglądanie zapisów z wyjścia.
    Przeglądnęli więc zapisy z wejścia szukając, kto wchodził w kurtce takiej,
    jak pozostawiona. Ponieważ w Makro wchodzi się na kartę, więc na podstawie
    czasu z monitoringu sprawdzili, kto sie logował w tym momencie. Na tej
    podstawie mieli juz numer karty i godzinę wyjścia (facet kupował przy okazji
    coś innego, więc się odnotował). Później na kamerze wyjściowej o godzinie
    wyjścia sprawdzili, czy gość wyszedł w innej kurtce. Złapali go podczas
    nastepnej wizyty, gdy zalogował się swoją kartą...

    Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale pracuję nad systemami sklepowymi i jest
    to możliwe. Systemy kart stałego klienta są tak precyzyjne, że np. wiem,
    kiedy się wybranemu klientowi skończy ketchup w lodówce i przyjdzie po
    następny. Albo przy wyjściu można by pytać klientów "zwykle z piwem kupuje
    pan gazetę, czyżby dziś pan zapomniał?". Albo "dlaczego dziś kupił pan
    Dziennik, skoro zwykle kupuje Wyborczą?". Dlatego sam nigdy nie używam kart
    lojalnościowych.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 14. Data: 2006-09-20 22:46:38
    Od: AK Drake <a...@n...pl>

    === igoR === napisał(a):

    > Ten zapis był z kanciapy ochrony, w której ona się rozbierała i ściągała z
    > siebie to co ukradła.
    > A takich typków łatwo namierzyć, od tego są własnie ludzie w monitoringu.
    > Widzisz na ekranie, że ktoś bierze pół kosza ciuchów, idzie mierzyć, za 15
    > minut wychodzi z dwoma łahcami, to chyba coś nie tak, prawda?

    No właśnie. Wot ludzie gapią się w TV, g...no z tego rozumieją i ploty
    roznoszą, że w przebieralniach pornole kręcą.

    --
    AK Drake

  • 15. Data: 2006-09-21 11:03:58
    Od: "PJ" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pan gazetę, czyżby dziś pan zapomniał?". Albo "dlaczego dziś kupił pan
    > Dziennik, skoro zwykle kupuje Wyborczą?". Dlatego sam nigdy nie używam

    Trzymasz w tajemnicy ile zostalo Ci ketchupu w lodowce?

    pawel

  • 16. Data: 2006-09-21 14:19:18
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> writes:

    > Systemy kart stałego klienta są tak precyzyjne, że np. wiem,
    > kiedy się wybranemu klientowi skończy ketchup w lodówce i przyjdzie po
    > następny.

    Może ja tępy jestem, ale nie chwytam.
    Jakim cudem wiesz kiedy klientowi skończy się ketchup w lodówce?
    I skąd wiesz, że jak mu się skończy to przyjdzie po następny?

    No chyba, że odpowiedź jest typu "bo zwykle kupuje ketchup co 2
    tygodnie". Ale to żadna rewelacyjna precyzja...

    --
    jimmij

  • 17. Data: 2006-09-22 09:45:42
    Od: m...@g...com

    jimmij wrote:

> [...]
    >
    > No chyba, że odpowiedź jest typu "bo zwykle kupuje ketchup co 2
    > tygodnie". Ale to żadna rewelacyjna precyzja...

    Toż bardzo proste. Kasjerka podczas kasowania przykleja do butelki taki
    mikroskopijny nadajnik, który monitoruje poziom płynu w butelce i nadaje
    określony tajny sygnał do centrali w przypadku opróżnienia tejże :)

    p. m.

  • 18. Data: 2006-09-22 10:05:30
    Od: "PJ" <p...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Toż bardzo proste. Kasjerka podczas kasowania przykleja do butelki taki
    > mikroskopijny nadajnik, który monitoruje poziom płynu w butelce i nadaje
    > określony tajny sygnał do centrali w przypadku opróżnienia tejże :)

    A potem, gdy klient wchodzi do sklepu jest atakowany z kazdej strony
    reklamami ketchupu. To samo roba hostessy :)

    pawel

  • 19. Data: 2006-09-22 15:40:36
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    m...@g...com writes:

    > Toż bardzo proste. Kasjerka podczas kasowania przykleja do butelki taki
    > mikroskopijny nadajnik, który monitoruje poziom płynu w butelce i nadaje
    > określony tajny sygnał do centrali w przypadku opróżnienia tejże :)

    No to by mogło tłumaczyć pierwszą moją wątpliwość. :)
    A co z drugą?
    Uzależniamy klienta od ketchupu i jak mu się on skończy to zaczyna być
    "na głodzie" i musi kupić następny?

    --
    jimmij

  • 20. Data: 2006-09-22 16:29:02
    Od: m...@g...com

    jimmij wrote:
    [...]
    > No to by mogło tłumaczyć pierwszą moją wątpliwość. :)
    > A co z drugą?
    > Uzależniamy klienta od ketchupu i jak mu się on skończy to zaczyna być
    > "na głodzie" i musi kupić następny?

    Może ketchup ma oprócz pomidorów i konserwantów także jakiś tajny a
    sympatyczny składnik? :)

    p. m.