    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Date: Tue, 21 Aug 2007 13:13:07 +0200

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:faedpl$i73$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, akurat w Twoim przypadku bylo by przestepstwem brak rekacji ze strony
    > prokuratury. Co do reszty (powyzej) sie zgadzam.
    >
    > P.

    Głąb jesteś kapuściany. W moim przypadku przestępstwo popełniła tylko
    prokuratura, wszczynając dochodzenie bez doniesienia od osób rzekomo
    poszkodowanych i nakłaniając postronnych ludzi do składania na mnie
    obciążających zeznań:
    "Dnia 21.08.2006 r. (k. 632) nadkom. Robert Brożyna z KPP w Świdnicy
    wystosował faksem pismo do Gminy Wyznaniowej Żydowskiej, ul. Włodkowica 9,
    50-072 Wrocław o następującej treści:
    Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy prowadzi śledztwo L.dz.
    G-I-5500/139/06/RC, RSD - 936/06 pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w
    Świdnicy pod sygn. 1 Ds - 1061/06 p-ko Jarosławowi Niedźwieckiemu
    podejrzanemu o to, że w okresie od 2002 roku do 10 maja 2006 r. w Świdnicy
    woj. Dolnośląskie publicznie znieważał grupę ludności z powodu jej
    przynależności narodowej w ten sposób, że występując pod pseudonimem
    "boukun" na stronach internetowych zawierających fora dyskusyjne znieważał
    osoby narodowości żydowskiej publikując obraźliwe komentarze ich dotyczące
    tj. o przestępstwo przewidziane w art. 257 kk. W przedmiotowej sprawie
    niezbędnym jest przesłuchanie w charakterze przedstawiciela pokrzywdzonego
    osoby, która poczułaby się znieważona zamieszczanymi na stronach
    internetowych komentarzami, a najlepiej przedstawiciela organizacji
    zrzeszającej osoby narodowości żydowskiej. Wobec powyższego proszę o
    skierowanie na przesłuchanie w charakterze świadka - pokrzywdzonego
    przedstawiciela Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu do Komendy
    Powiatowej Policji w Świdnicy przy ul. Jagiellońskiej 23 pok. 403 na dzień
    29 sierpnia 2006 r. godz. 14.00. W razie potrzeby, na przykład w celu
    uzgodnienia innego terminu przesłuchania, proszę skontaktować się z
    prowadzącym śledztwo asp. sztab. Ryszardem Cwenar.
    W dniu 15.09.2006 r. nadkom. Robert Brożyna z KPP w Świdnicy wystosował
    kolejne pismo Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we Wrocławiu (k. 671) o
    następującej treści:
    W związku z prowadzonym śledztwem L.dz. G-I-5500/139/06/RC, RSD - 936/06 pod
    nadzorem Prokuratury Rejonowej w Świdnicy pod sygn. I DS-1061/06 p-ko
    Jarosławowi Niedźwieckiemu podejrzanemu o publiczne znieważanie osób
    narodowości żydowskiej, w nawiązaniu do naszego pisma z dnia 21 sierpnia
    2006 r. ponownie proszę o skierowanie na przesłuchanie w charakterze
    świadka-pokrzywdzonego przedstawiciela Gminy Wyznaniowej Żydowskiej we
    Wrocławiu. Skierowana osoba winna stawić się w Komendzie Powiatowej Policji
    (...) w dniu 26 września 2006 r. Godz. 14.00. Nadmieniam, że nie
    przesłuchanie osoby, która wystąpi w przedmiotowym śledztwie w charakterze
    przedstawiciela pokrzywdzonego może skutkować umorzeniem postępowania."

    boukun