  • 1. Data: 2005-11-18 03:29:43
    Temat: KRS
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Czy zwykły szary człowiek ma prawo wglądu, do KRS i przeglądania danych na
    temat spółek z o.o.?
    Obecnie mam do czynienia z czymś co zwie się "Fast Finance" i "Fast Line
    Leasing", obie te firmy różni
    tylko nazwa. Obie urzędują pod tym samym adresem: ul. Powstańców Śląskich
    163, Wrocław. Obie posiadają te same numery telefonów, faksów i w końcu obie
    zajmują się tym samym. Czy jest jakiś sposób, aby w miarę niedrogo poznać
    ich założycieli, zarząd itp.?

    Jedyne co namierzyłem sensownego w necie, to ten oto tekst:

    http://www.gratka.wp.pl/praca/info.phtml?id=7594&ses
    _gr=5a6f15cba5760222b327719d40717079to

    Ale to dość niewiele :(

  • 2. Data: 2005-11-18 05:08:40
    Temat: Re: KRS
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Tak. Ma, jak każdy inny. Po prostu idziesz do sądu, zapisujesz się i
    przeglądasz do woli.
    Jacek

  • 3. Data: 2005-11-18 08:28:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak. Ma, jak każdy inny. Po prostu idziesz do sądu, zapisujesz się i
    > przeglądasz do woli.

    Jakieś opłaty się z tym wiążą?

  • 4. Data: 2005-11-18 11:26:18
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Przeglądanie akt jest całkowicie bezpłatne. Należy wziąć ze sobą dowód
    tożsamości.

    Aga

  • 5. Data: 2005-11-19 20:27:34
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    przegląda się bezpłatnie
    zależnie od sądu trzeba poczekać albo wchodzi się bez czekania (czas to
    pieniądz)
    J,

  • 6. Data: 2005-11-19 22:29:31
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > przegląda się bezpłatnie
    > zależnie od sądu trzeba poczekać albo wchodzi się bez czekania (czas to
    > pieniądz)

    A jest to rejestr ogólnopolski? Czy chcąc pozanać dane firmy z
    Wrocławia, wystarczy pójść do sądu w Gorzowie Wlkp.?

  • 7. Data: 2005-11-20 17:48:49
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Akta są w Sądzie który dany podmiot rejestrował (z Wrocławia i woj.
    Dolnośląskiego we Wrocławiu, z Gorzowa w Gorzowie)

    Na terenie całej Polski można uzyskać odpisy z rejestru, które już są
    wydawane odpłatnie (odpis aktualny - stan firmy na daną chwilę- 30zł.; Odpis
    pełny - wszystkie wpisy dokonywane w rejestrze - 60 zł.)

    Na tej stronie wszystkie ważne dane dotyczące KRS:
    http://www.ms.gov.pl/krs/krs.shtml
    Aga

    #GG 7945124
    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w