  • 1. Data: 2005-11-17 23:55:50
    Temat: Sun namawia do przestępstwa
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    W nawiązaniu do niedawnego wątku o niebezpieczeństwach sprzedaży na
    allegro tzw "programów crackujących" czy jak to tam sprzedający sobie
    nazwal - szczególnie Przemkowi R. dedykuję następującą stronę i pytam
    go, czy Sun namawia do przestępstwa? I co z czlowiekiem, który będzie
    oferował materiały pomocne w tym, do czego namawia Sun?

    http://tinyurl.com/7oe2a

  • 2. Data: 2005-11-18 09:34:13
    Temat: Re: Sun namawia do przestępstwa
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

> [...]
    >namawia do przestępstwa? I co z czlowiekiem, który będzie oferował
    >materiały pomocne w tym, do czego namawia Sun?

    W tym wypadku Sun prosi o pomoc przy opracowywaniu zabezpieczeń nowo
    testowanej (jeszcze nie gotowej) wersji Java 6.
    Ma się to odbyć przez próbne włamanie do jednego z modułów.
    Tak wykryta dziura byłaby nastepnie załatana przez programistów Sun-a i
    system byłby bezpieczny.

    Nie myl tego z crackowaniem gotowych produktów, żeby nie płacić za licencję.

  • 3. Data: 2005-11-18 10:05:38
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > system byłby bezpieczny.
    >
    > Nie myl tego z crackowaniem gotowych produktów, żeby nie płacić za licencję.

    Dzięki za info, bo już myślałem, że Sun przeszedł na ciemną stronę mocy :-)