  • 1. Data: 2011-09-27 22:00:58
    Temat: [KODEKS PRACY] - Art. 229. § 1
    Od: " hvq" <h...@g...pl>

    Witam.

    Mając na uwadze mój harmonogram pracy z którego wynika (praca na zmiany,
    świątki, piątki, nocne, etc.), iż dni wolne od pracy przypadają mi w tygodniu
    (jak sądzę jest to wypadkową w/w harmonogramu pracy), muszę za sugestią 'góry':

    - robić badania w przypadające mi dni wolne,
    - czy gdy poświęcę mój dzień wolny na badania należy mi się wynagrodzenie,
    - czy mogę owe badania zrobić w dzień roboczy (pomijając dni wolne przypadające
    w środku tygodnia - o czym pisałem na początku)?

    Będę wdzięczny za MERYTORYCZNE odpowiedzi (poparte odpowiednimi przepisami).

  • 2. Data: 2011-09-28 06:58:13
    Temat: Re: [KODEKS PRACY] - Art. 229. § 1
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:00:58 +0000, hvq napisał(a):

    > - robić badania w przypadające mi dni wolne, - czy gdy poświęcę mój
    > dzień wolny na badania należy mi się wynagrodzenie,

    Możesz w dzień wolny (art. 229 par. 3 kp mówi "w miarę możliwości"),
    jednak w takim przypadku nie nabywasz prawa do wynagrodzenia za ten
    okres.

    > czy mogę owe
    > badania zrobić w dzień roboczy

    No taki model jest przyjęty. Możesz.