  • 1. Data: 2004-12-13 11:11:01
    Temat: Jeszcze raz na temat mandatu za złe parkowanie ale już krótsze!
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Tak ! zgadzam się z opiniami że powinienem zapłacić ale nie zgadzam się w
    jednym : nikt mi zapłacenie tego mandatu nie proponował! więc nie mogłem
    odmówić. Cała rzecz w tym że policjant na komisariacie nie zauważył że rzecz
    dotyczy innych dat .On po zrobieniu sobie ksera z zapłaconego mandatu uznał
    za sprawę zakończoną!

  • 2. Data: 2004-12-13 11:58:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak ! zgadzam się z opiniami że powinienem zapłacić ale nie zgadzam się w
    > jednym : nikt mi zapłacenie tego mandatu nie proponował! więc nie mogłem
    > odmówić.

    Nie ma obowiązku proponowania mandatu. Jest wiele okoliczności, przy
    których nawet nie można go proponować. I pisze się wnioski do sądu o
    ukaranie. W tym wypadku oczywiście możliwość załatwienia tego mandatem była,
    ale skoro upłynęły terminy, no to nic się zrobić nie da. Możesz do sądu
    wnosić o umorzenie kosztów postępowania, ale nie wiem jak w praktyce do tego
    podejdą. Tym bardziej, ze wychodzi na to, że jesteś "recydywistą" :-))

  • 3. Data: 2004-12-14 10:49:03
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Ok dzięki za rzeczowe podejście mam nadzieje że mnie nie złupią?!
    jurek h