  • 1. Data: 2002-06-11 19:21:43
    Temat: Jestem ubezpieczona....
    Od: "Bozena" <b...@i...pl>

    jestem ubezpieczona w trzecim filarze na życie
    w sierpniu mam operacje na zelaki czy wrazie jakis komplikacji przysługule
    mi odszkodowanie w Ampliko
    dziękuje bozia

  • 2. Data: 2002-06-11 21:07:18
    Temat: Re: Jestem ubezpieczona....
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 11 Jun 2002 21:21:43 +0200, Bozena napisał/napisała:
    > jestem ubezpieczona w trzecim filarze na życie
    > w sierpniu mam operacje na zelaki czy wrazie jakis komplikacji przysługule
    > mi odszkodowanie w Ampliko
    > dziękuje bozia

    Jakie "zelaki"? Chodzi Ci o te zelki co to niektore kobiety maja w zylach i
    nazywaja to zylakami ? :P

    NMSP ;)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-06-12 06:40:15
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnagcpmc.iih.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > Jakie "zelaki"? Chodzi Ci o te zelki co to niektore kobiety maja w zylach
    > nazywaja to zylakami ? :P

    Jejku co za grupa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nie znam się na tym, ale z pewnością przy wykupowaniu polisy otrzymałaś
    warunki ogólne
    Poczytaj je dokładnie, być może coś tam znajdziesz na ten temat..
    Bo na tej grupie tylko docinki przeczytasz

  • 4. Data: 2002-06-12 08:09:58
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Bozena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jestem ubezpieczona w trzecim filarze na życie

    Trzeci filar to dobrowolne ubezpieczenie emerytalne i nic mu do operacji.
    Przeczytaj dokładnie warunki polisy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-06-12 08:30:33
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 12 Jun 2002 08:40:15 +0200, irzej napisał/napisała:
> [...]
    > warunki ogólne
    > Poczytaj je dokładnie, być może coś tam znajdziesz na ten temat..
    > Bo na tej grupie tylko docinki przeczytasz

    Ej.. moglbys byc laskaw i NIE UOGOLNIAC ?
    To,ze ja pozwolilem sobie na docinki, nie oznacza,ze CALA grupa jest taka..

  • 6. Data: 2002-06-12 08:54:03
    Od: Gerard <g...@a...eu.org>

    Kaizen napisał(a):
    > Trzeci filar to dobrowolne ubezpieczenie emerytalne i nic mu do operacji.

    A tu się nie zgodzę. W trzecim filarze jest bardzo dużo ofert polis na
    życie i dożycie, do których można dokupić dodatkowe pakiety (również
    świadczenia w przypadku niektórych operacji).

    > Przeczytaj dokładnie warunki polisy.

    Najlepsza rada. Wszystko powinno tam być dokładnie opisane.

    Pozdrawiam,
    Gerard

    --
    Idziesz przez świat i światu dajesz kształt przez Twoje czyny.
    Spójrz w świat, we świata kształt, a ujrzysz Twoje winy.

  • 7. Data: 2002-06-12 09:02:14
    Temat: Odp: Jestem ubezpieczona....
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Papik <p...@g...w.astercity.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@c...acn.waw.
    pl...

    > Ej.. moglbys byc laskaw i NIE UOGOLNIAC ?
    > To,ze ja pozwolilem sobie na docinki, nie oznacza,ze CALA grupa jest
    taka..

    Papik jestes niereformowalny

    Kania

  • 8. Data: 2002-06-12 09:03:20
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnage1ng.onu.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..
    > Ej.. moglbys byc laskaw i NIE UOGOLNIAC ?
    > To,ze ja pozwolilem sobie na docinki, nie oznacza,ze CALA grupa jest
    taka..

    Stwierdziłem fakt, a nie oceniałem grupowiczów
    Jak widać fachowej odpowiedzi nie ma do tej pory
    Więc chyba miałem racje????

  • 9. Data: 2002-06-12 14:37:06
    Temat: Re: Odp: Jestem ubezpieczona....
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 12 Jun 2002 11:02:14 +0200, Kania napisał/napisała:
    > Papik jestes niereformowalny

    Dziekuje :>

  • 10. Data: 2002-06-12 14:37:57
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 12 Jun 2002 11:03:20 +0200, irzej napisał/napisała:
    > Stwierdziłem fakt, a nie oceniałem grupowiczów
    > Jak widać fachowej odpowiedzi nie ma do tej pory
    > Więc chyba miałem racje????

    O ile pamietam byla fachowa odp. aby ta kobieta przeczytala warunki swojej
    umowy.
    Powinno tam cos byc na ten temat, prawda ?