  • 1. Data: 2002-06-11 19:24:22
    Temat: Okradli mnie w pociagu...
    Od: b...@g...pl (Balbina)

    Czy w zwiazku z tym mam jakies szanse na odzkodowanie ze strony PKP i czy
    jest sens zakladac im sprawe sadowa...? Moze ktos sie orientuje - bardzo
    prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2002-06-11 19:30:52
    Temat: Re: Okradli mnie w pociagu...
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Balbina" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Czy w zwiazku z tym mam jakies szanse na odzkodowanie ze strony PKP

    kontrolerzy Ciebie z PKP okradli ? ;-)

    Lepton

  • 3. Data: 2002-06-11 21:58:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Balbina wrote:

    > Czy w zwiazku z tym mam jakies szanse na odzkodowanie ze strony PKP i czy
    > jest sens zakladac im sprawe sadowa...? Moze ktos sie orientuje - bardzo
    > prosze o pomoc.

    A mnie w Gdyni okradli i co z tego? Niedaleko byl hotel - moze ich tez
    pozwac?

    Sprawe sens jest zalozyc temu co cie okradl, ale pewnie sie z nim nie
    kolegujesz to ciezko bedzie go zidentyfikowac.
    Winy PKP za to ze cie okradli raczej nie wykarzesz przed sadem. W kwestii
    ze powinni cie ronic przed napadem to rowniez (a nawet bardziej) powinna
    cie przed nim chronic policja.

    Swoja droga... ciekawe... jak by tak policje pozwac do sadu za to ze mi cos
    ukradli (nie policja oczywiscie kradla), za to ze mnie nie obronili ;-)
    jakis chyba precedens intergalaktyczny by byl :-)