  • 1. Data: 2003-12-22 19:59:16
    Temat: Jestem a raczej bylem celnikiem.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    W trakcie L4 dostalem wypowiedzenie z pracy listem poleconym.Czy ma to moc
    prawna i jezeli wogole to kto ma mi wyplacac chorobowe?Zaznaczam ze do ZUSu
    izba celna nie odprowadza chorobowego?

  • 2. Data: 2003-12-22 20:32:52
    Temat: Re: Jestem a raczej bylem celnikiem.
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    > W trakcie L4 dostalem wypowiedzenie z pracy listem poleconym.Czy ma to moc
    > prawna i jezeli wogole to kto ma mi wyplacac chorobowe?Zaznaczam ze do
> [...]

    Dziwne... Kiedys na L4 nie mozna bylo zwalniac.
    Nie lubie Was celnikow, bo strasznie mi bruzdzicie, chociaz nie musicie.
    Ale swoja droga to niezle was zalatwiaja. Zamiast zwolnien grupowych przed
    wejsciem do UE, kto w Kraku to przeniesienie do Szczecina. A kto z Gdanska,
    to do Zakopanego. Nie zgodzisz sie, to pa pa... ;)
    Ale jak sobie przypominam 3 dniowe kolejki w odprawach i bulenie po 300 euro
    dziennie za przestoj firmie transportowej to mi Was mniej zal.

    Omulec

  • 3. Data: 2003-12-22 21:11:47
    Od: "Andrzej Gromadziński" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > izba celna nie odprowadza chorobowego?
    >4
    > nie ma możliwości wypowiedzenia umowy o pracę w trakcie zwolnienia
    chorobowego pracownika-jest to niezgodne zprawem; wypowiedzenie rozpocznie
    swój bieg od pierwszego dnia po chorobie - oczywiście z zachowaniem
    odpowiednich przepisów K.P. (np. wypowiedzenia umowy o pracę z 1 - msc
    okresem wypowiedzenia rozpoczyna swój bieg w ostatnim dniu miesiąca...)

    wiosna

  • 4. Data: 2003-12-22 21:27:25
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Andrzej Gromadziński wrote:

> [...]
    > odpowiednich przepisów K.P. (np. wypowiedzenia umowy o pracę z 1 - msc
    > okresem wypowiedzenia rozpoczyna swój bieg w ostatnim dniu miesiąca...)

    pytanie tylko czy celnikowi wypowiada się umowę o pracę...

    KG

  • 5. Data: 2003-12-22 21:44:28
    Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl>

    Nie jestem pewien czy celnicy sa objeci KP, czy nie wchodza tu inne przepisy
    (tak samo jak w przypadku zawodowych wojskowych).

  • 6. Data: 2003-12-22 23:00:14
    Temat: Odp: Jestem a raczej bylem celnikiem.
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Nie jestem pewien czy celnicy sa objeci KP, czy nie wchodza tu inne przepisy
    > (tak samo jak w przypadku zawodowych wojskowych).

    W zakresie nieuregulowanym ustawą z z dnia 24 lipca 1999 r. o Służbie
    Celnej.
    (Dz.U. Nr.72 poz. 802) stosuje się przepisy kp

    PZDR
    DG