  • 1. Data: 2008-07-31 20:41:45
    Temat: Jestek debilem, czy nie jestem ?
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Uprzejmie prosze o odpowiedz....???

  • 2. Data: 2008-07-31 20:46:48
    Temat: Re: Jestek debilem, czy nie jestem ?
    Od: "Adam.O" <s...@n...px>

    W wiadomości:g6t82k$8lu$01$...@n...t-online.com,
    e-zop <e...@o...pl> napisał(a):
    > Uprzejmie prosze o odpowiedz....???

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

    Diagnoza postawiona przez sieć nie musi być zgodna z rzeczywistością:-)
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2008-08-01 07:08:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jesteś, ale nie przejmuj się, towarzystwo masz dobre.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-08-01 07:47:07
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Adam.O" <s...@n...px> >
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
    >
    > Diagnoza postawiona przez sieć nie musi być zgodna z rzeczywistością:-)
    > Pozdrawiam
    > Adam

    No, masz racje ! Z mojego punktu widzenia, to ty jestes debilem. Tylko
    debil karmi trolla.

    Andy

  • 5. Data: 2008-08-01 08:47:43
    Od: "Adam.O" <s...@n...px>

    W wiadomości:g6uf0p$j8i$...@n...versatel.de,
    Andy <d...@d...de> napisał(a):
    > "Adam.O" <s...@n...px> >

    > No, masz racje ! Z mojego punktu widzenia, to ty jestes debilem.
    > Tylko debil karmi trolla.

    Smacznego:-)

    Pozdrawiam

    Adam

  • 6. Data: 2008-08-04 11:49:57
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'e-zop'
    Wpis z dnia 31-07-2008:

    > Uprzejmie prosze o odpowiedz....???

    Oszywiście

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 7. Data: 2008-08-10 21:11:57
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'e-zop'
    > Wpis z dnia 31-07-2008:

    > Oszywiście
    >
    > --
    > TomaSz.

    Jestes psychiatra ?
    Jak nie to po ki h*j sie odzywasz ?

  • 8. Data: 2008-08-11 06:10:51
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'e-zop'
    Wpis z dnia 10-08-2008:

    To się inaczej pisze - przez "ch" :)

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net

  • 9. Data: 2008-08-11 22:46:04
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    >Z pamiętnika internauty.
    > Własność: 'e-zop'
    > Wpis z dnia 10-08-2008:

    > To się inaczej pisze - przez "ch" :)

    Jestes lingwista ?
    Jak nie to po ki h*j sie odzywasz ?

    Czy sie pisze przez ch.., czy przez h.. - to zalezy od tego czy obrzezany,
    czy nie ...

    A Ty sie palancie naucz, ze jak nie masz nic do powiedzenia to masz
    "mozliwosc trzymania mordy na kolodke"

    E-zop

  • 10. Data: 2008-08-12 08:21:51
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'e-zop'
    Wpis z dnia 12-08-2008:

> [...]
    > czy nie ...
    >
    > A Ty sie palancie naucz, ze jak nie masz nic do powiedzenia to masz

    Fajny jesteś. Naprawdę :)

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net