  • 1. Data: 2006-02-15 22:31:10
    Temat: Jazda bez biletu i wezwanie
    Od: "Carol" <c...@p...onet.pl>

    Zaczne od tego, ze nie mieszkam pod swoim adresem zameldowania, a klucze do
    tamtego mieszkania ma moj brat z ktorym zyje w srednio-dobrych stosunkach. W
    zwiazku z tym nie powiadamial mnie, ze przychodzila jakas korespondecja do mnie
    i dopiero 2 dni temu przy okazji wreczyl mi plik kopert. Okazalo sie, ze sa tam
    3 wezwania do zaplaty za jazde bez biletu, ktorych oczywiscie nie zaplacilem w
    wyznaczonym terminie (bo nie wiedzialem)oraz "Wniosek o wszczecie egzekucji oraz
    o ustalenie majatku dluznika" czyli jesli dobrze rozumiem czeka mnie sprawa w
    sadzie i zaplata "zaledwie" 650zl. Dzwonilem do firmy Kruk (zajmuje sie
    sciaganiem wierzytelnosci ZTM), ale juz tej sprawy u nich nie ma i wlasciwie to
    nie wiedza gdzie jest :(. Co powiniennem teraz zrobic? Czy jest jeszcze jakas
    szansa na to ze po wplaceniu tej kwoty mandatu (120zl+ odsetki) nie dojdzie w
    ogole do rozprawy i nie bede musial placic tych 650zl?
    Bede wdzieczny za jakakolwiek rade, najchetniej bezposrednio na maila
    c...@p...onet.pl
    Z gory dziekuje!

  • 2. Data: 2006-02-15 23:25:36
    Temat: Re: Jazda bez biletu i wezwanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Carol [###c...@p...onet.pl.###] napisał:

    Korespondencje od KRUK-a złóż na pamiątkę. Weź to pierwsze wezwanie do
    zapłaty, które miałeś od kontrolerów i wpłać na podanym tam rachunek
    podaną kwotę wraz z odsetkami ustawowymi za okres od terminu do dnia
    zapłaty. Kalkulatorów tych odsetek jest w sieci sporo, więc większego
    problemu nie powinieneś mieć. To generalnie sprawę załatwi
    ostatecznie.

    Kosztami ponaliczanymi przez KRUK-a nie przejmuj się. Zresztą nie
    dzwon do nich i nie pisz, bo będą Cię nękać pismami. Przejrzyj w
    Google wątki tej grupy pod kątem KRUK, a resztę wyczytasz.

  • 3. Data: 2006-02-16 09:05:14
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    niewiedziales ze masz zaplacic?? tzn co, nie przypominasz sobie zeby cie
    zlapali bez biletu...dziwne.