  • 1. Data: 2006-02-15 20:46:26
    Temat: Prywatna korespondencja
    Od: marcin <k...@e...pl>

    Chcialem sie dowiedziec jak to jest z prywatna korespondencja, jak dokladnie
    reguluje te sprawy prawo. Wiem ze nie mozna np czytac cudzej korespondecji
    czyli jak ukradne czyjs list itp. Ale jak ma sie sprawa gdy ja pisze do
    kogos np.: emaila, czy prywatna wiadomosc dajmy na to wysylam wiadomosc z
    forum, czy przy pomocy komunikatora GG. I odbiorca zamieszcza te wiadomosci
    w postaci Screenow na swojej stronie ogolnodostepnej, czyli kazdy moze
    przeczytac moja prywatna korespondencje, oczywiscie bez mojej zgody.

  • 2. Data: 2006-02-15 20:52:57
    Temat: Re: Prywatna korespondencja
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomosci <news:dt03uu$iiv$1@inews.gazeta.pl>
    marcin <k...@e...pl> pisze:

> [...]
    > stronie ogolnodostepnej, czyli kazdy moze przeczytac moja prywatna
    > korespondencje, oczywiscie bez mojej zgody.

    Moze tak zrobic i nie zlamie prawa, a jedynie zasady dobrego wychowania.
    Watek na ten temat byl calkiem niedawno.

    --
    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2006-02-15 21:07:57
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "marcin" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w postaci Screenow na swojej stronie ogolnodostepnej, czyli kazdy moze
    > przeczytac moja prywatna korespondencje, oczywiscie bez mojej zgody.

    A od kiedy to wiadomość skierowana do mnie jest dla mnie
    "cudzą" korespondencją? Pomyśl trochę.
    Wystarczy, że jest zgoda adresata.

    Piotr