  • 11. Data: 2018-09-15 01:57:46
    Temat: Re: Jawny rejestr pedofilii "prawidłowo"/prawidłowo nie zawiera księdza Kani/Polańskiego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Dlaczego swoją "odpowiedź" pasującą do pytania "b" umieściłeś pod
    > pytaniem "a"? Celowo manipulujesz czy inteligencji ci nie starczyło?

    > Objaśnij mi przemądrzały _seksisto_ dlaczego mam widzieć różnice.

    Bo pretendujesz do miana istoty rozumnej i jedną z mozliwości
    zamanifestowania tego faktu na dość podstawowym poziomie, jest
    rozumienie słowa "groźny" w kontekscie wiadomej ustawy.

    Rejestr w jego (jak by się zdawało) intencji, ma służyć jako forma
    osrzeżenia i monitorowania społecznego, czyli siłą rzeczy dotyczyć
    powinien osób które zagrażają społeczeństwu - istnieje duże
    prawdopodobieństwo, że ponownie popełnią taki czyn.

    To już wystarczy, czy nadal nie widzisz różnic?

    --
    Marcin