  • 1. Data: 2004-04-26 11:35:00
    Temat: Spłacony kredyt samochód
    Od: "Macius" <macius@[bezspamu]lonet.gdynia.pl>

    Przeszukałem archiwum ale nie znalazłem odpowiedzi.

    Mam samochód wzięty na kredyt. Kredyt nie jest na mnie (jest na mojego ojca)
    i został spłacony kilka dni temu. Samochód w związku z tym że Bank ma
    siedzibe w Gdańsku - został tam zarejestrowany (ja jestem jako
    współwłaściciel. Sam mieszkam w Gdyni i chyba powinienem przerejestrować
    teraz ten samochód - żeby stać się jedynym właścicielem.

    Czy muszę wyrejestrować samochód w UM Gdańska na podstawie papierów z Banku
    i odebranej Karty Pojazdu i zarejestrować go w UM Gdyni? Czy wystarczy
    załatwić wszystko w UM Gdyni, bez jeżdżenia do UM Gdańska?

    --
    Pozdrawiam,
    Macius

  • 2. Data: 2004-04-26 22:45:04
    Temat: Re: Spłacony kredyt samochód
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Macius wrote:
> [...]
    > i odebranej Karty Pojazdu i zarejestrować go w UM Gdyni? Czy wystarczy
    > załatwić wszystko w UM Gdyni, bez jeżdżenia do UM Gdańska?

    Nie prościej zadzwonić do urzędu?

    KG

  • 3. Data: 2004-04-26 23:11:38
    Od: "Macius" <macius@[bezspamu]lonet.gdynia.pl>

    > Nie prościej zadzwonić do urzędu?
    >
    > KG

    Moze prosciej, ale mniej nerwow :) Zle doswiadczenia.. najpierw 3 godziny
    zajete, pozniej przelaczanie z jednego tel do drugiego.. brrr.. Awersja do
    kontaktow z urzedami - a do internetu szeroka sympatia. Lecz chyba jednak
    sie bez telefonow nie obejdzie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Macius

  • 4. Data: 2004-04-27 19:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Macius" <macius@[bezspamu]lonet.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:c6is6h$s33$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > i odebranej Karty Pojazdu i zarejestrować go w UM Gdyni? Czy wystarczy
    > załatwić wszystko w UM Gdyni, bez jeżdżenia do UM Gdańska?

    Per analogia do zakupu samochodu, to moim zdaniem wszystkie formalności
    załatwiasz w Wydziale Komunikacji właściwym dla miejsca swojego
    zameldowania.