  • 21. Data: 2010-06-06 21:08:46
    Temat: Re: Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:4c0b8381$1@news.home.net.pl...
    > A co w sytuacji gdyby ten słup sam się zwalił (korniki, bobry itp :) ) a
    > ty nie wyraziłbyś zgody na postawienie nowego? Orientuje się ktoś?

    no wlasnie podtopic go i niech sie przerwoci przy jakims wiekszym wietrze...

    nie wyrazam zgody by nowy slup by na mojej dzialce

  • 22. Data: 2010-06-07 07:26:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kris pisze:

    > a tak wogole
    > wywale go sobie, zadnej umowy z nimi nie mam i niech go sobie zabieraja
    > wtne go w pien, a jak beda chciecli postawic to niech szukaja glupiego:)

    A po cholerę chcesz kupić działkę ze słupem, jak ci słup przeszkadza?

    > szkoda ze tak nie mozna...

    Chciałbyś mieć losowe wielotygodniowe braki w dostawach prądu?

  • 23. Data: 2010-06-07 08:21:30
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    Wystap do własciciela słupa o ustanowienie "służebności przesyłu" - będą Ci
    płacić. Podobna sytuacja jest jak do działki nie ma dojazdu - wtedy też
    ustanawia się służebność.

    Witek
    --------------
    www.wenusimars.pl
    Forum Ludzi Dorosłych

  • 24. Data: 2010-06-07 08:23:40
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > A po cholerę chcesz kupić działkę ze słupem, jak ci słup przeszkadza?

    Żeby mieć zysk z "odsłupienia"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Obyś żył w ciekawych czasach.

  • 25. Data: 2010-06-07 10:05:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 4 Jun 2010 13:31:10 +0200, Kris napisał(a):

    > dzialka ktora jest na sprzedaz posiada w zestawie slup energetyczny
    > doprowadzajacy prad do wsi, od tego slupa po drodze do transformatora
    > sa lacznie z nim jeszcze dwa odcinek to okolo 200-300m,

    Z tego wniosek mi się nasuwa, ze nie jest to linia WN tylko ŚN.
    Koszt przebudowy jest duuuużo niższy niż przy linii WN.
    Niemniej, sprawdzaj co piszczy w księgach wieczystych, czy jest jakaś
    służebność, dzierżawa etc.
    Bez tego nie masz co nawet teoretyzować - bo nie masz podstawy do
    rozpoczęcia "walki".
    Jeżeli słup stoi na środku, i jest to słup przelotowy, to aby zrobić
    "obejście" potrzeba będzie postawienie 3 nowych słupów, aby "uwolnić
    działkę" i móc cokolwiek na niej budować. Nie ma szansy aby wybudować
    cokolwiek pod linią czy to WN czy ŚN.

    Stroną jest zakład energetyczny.