    From: Slawek <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie kompetencje ma rada osiedla, a jakie kierownik
    Date: Fri, 14 Mar 2003 14:34:12 +0000 (UTC)

    Uzyskiwalem zgode na budowe sieci komputerowej... Przedstawialem
    radzie osiedla projekt itp. niestety na koniec kierownik sie wtracil,
    ze musze miec zgode urzedu miasta na przewieszki... rada zatwierdzila
    po glosowaniu, ze dostaje zgode na przewieszki i mam ich zgode na
    budowe sieci. Bylem w urzedzie miejskim i sie okazuje, ze oni maja
    byc tylko poinformowani o przewieszkach, a zgode wydaje spoldzielnia
    lub administracja. Bylem w spoldzielni odeslali mnie do kierownika
    administracji. Poszedlem do kierownika administracji, a ten mowi,
    zebym mu nie zawracaL glowy, ze ma wazniejsze sprawy niz jakis tam
    internet i zebym przyszedl za jakies 10 dni to moze cos ustalimy... U
    nas na osiedlu panuje jeden ISP, ktory okablowal ponad 300 osob,
    mysle, ze kierownik zostal przez nich oplacony, zeby zadna firma nie
    miala juz wstepu na osiedle... To by tlumaczylo fakt, ze kierownik
    nie mial mi juz co zarzucic to mnie odeslal z niczym, ze niby nie ma
    czasu. Teraz pojawia sie pytanie... czy nie jest aby tak, ze to co
    ustalila rada musi byc przez administracje wykonane ? Nie reguluja
    tego jakies przepisy ? Mowie kierownikowi, ze no dobrze narazie nie
    mamy zgody na przewieszki, ale ogolnie na budowe sieci zgode
    dostalismy od rady... 12 zaglosowalo i 12 bylo na 'tak' to on do mnie
    mowi, ze jeszcze nie mam zgody na nic. Moglby ktos kto sie orientuje
    bardziej niz ja powiedziec jakie on ma tak naprawde kompetencje ?
    Zamierzam w ostatecznosci wyslac ludzi i niech go mecza moze wtedy
    sie nauczy, ze on tu jest dla nas, a nie my dla niego.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167