  • 1. Data: 2002-10-15 15:38:06
    Temat: jak to jest z reklamacja ?
    Od: "artek" <a...@i...pl>

    Witam
    Klient kupil karte telefoniczna Simplus - po godzinie przyniosl ja otwarta
    ,ale bez sladow uzytkowania i z nie naruszona zdrapka- stwierdzil jednak ,ze
    chcial karte POP a nie Simplus i chcial wymienic towar . Karta kosztowala
    50zl tak wiec nie wymieniono mu jej , rowniez dlatego ze "otwartej" karty
    nie mozna juz sprzedac . Jakie klient ma prawo w tym wypadku do reklamacji?
    dziekuje za odpowiedz
    artek

    --
    artek
    zapraszam : http://www.republika.pl/artek32/index.html

  • 2. Data: 2002-10-15 20:52:17
    Temat: Re: jak to jest z reklamacja ?
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    nie ma prawa zwrotu.. zakupił, otworzył (czyli użytkował , tak czy siak jak
    sobie to zinterpretujesz) i jest sprawa zamknieta, polecam nastepnym razem

  • 3. Data: 2002-10-16 05:30:45
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    nie mozna juz sprzedac . Jakie klient ma prawo w tym wypadku do reklamacji?

    Reklamacji z jakiego tytułu?
    Chyba dostal to o co poprosil i jest to sprawne (nie używane).
    Wiec niestety - klient moze jedynie probowac sprzedac to komus znajomemu
    (lub nieznajomemu - oczywiście)

    Pozdrawiam
    Albercik