  • 31. Data: 2010-05-07 20:09:23
    Temat: Re: Jaka moc ma pieczatka firmy i czy lepiej/wypada/trzeba ja miec?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Spróbuj odebrać przesyłkę "firmową" z poczty bez pieczątki albo wysłać
    przelew papierowy w banku.
    IMO nie ma sensu stale wykłócać się przy okienku o durną pieczątkę. Wydaj 8
    zł na taką typu "kołek" i po sprawie, ewentualnie zainwestuj 30 zł i zrób
    sobie wypasiony automat.
    Jacek

  • 32. Data: 2010-05-08 08:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > No to zamów taką okrągłą, z orłem i napisem: "Kancelaria Prezydenta" ;)

    Formalnie można - byle by miała zauważalnie inne wymiary, niż opisane we
    wspomnianych przepisach.

    Sytuacja podobna, jak w przypadku np. banknotów - np. dla potrzeb filmów
    wyglądające jak prawdziwe falsyfikaty produkuje się zauważalnie większe
    lub mniejsze.

  • 33. Data: 2010-05-08 08:20:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Spróbuj odebrać przesyłkę "firmową" z poczty bez pieczątki albo wysłać

    taaaaaa, te baby na poczcie to jakis gleboki PRL

    Bez pieczatki nie ma bata.

    Icek