  • 1. Data: 2010-05-05 19:45:29
    Temat: re
    Od: robert tirt <m...@g...com>

    Z tego co Pan napisał wynika, że ta płaci Pan za obsługę "strony,
    domeny, serwera".

    Proszę nie mylić ze zleceniem rejestracji u rejestratora.

    Jeśli ta osoba/firma ma podpisaną z Panem umowę na świadczenie usług i
    ona jest właścicielem domeny to pozostaje tylko uzgodnić cenę i kupić.
    Chyba, że jest Pan właścicielem chronionego znaku , który zawiera się
    w tej nazwie.

    Miałem podobną sytuację , przyszedł do mnie człowiek z branży
    informatycznej, że wynajął 5 lat temu od klienta domenę typu
    komputery.pl (to tylko przykład) i , że on widział domeny po 1 zł a
    już nie drożej niż 100zł rocznie a on jemu płaci 1000zł / rok i chce
    ją odzyskać :)