  • 1. Data: 2004-10-14 09:14:30
    Temat: Wierzyteleności i GIODO
    Od: "VSS" <n...@l...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,23364
    47.html

    Co sądzicie ? Czy gdy nie odnajdę w umowie zapisu o możliwości przekazania
    danych firmie windykacyjnej nie mogę zostać zmuszony do wydania takiej zgody
    ?

    --
    VSS http://vss.lasershow.pl
    Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl

  • 2. Data: 2004-10-14 20:31:06
    Temat: Re: Wierzyteleności i GIODO
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 11:14:30 +0200, VSS naskrobał(a):

> [...]
    > danych firmie windykacyjnej nie mogę zostać zmuszony do wydania takiej zgody

    Zmuszony to być nie możesz nigdy ;). A tak poważnie to jak nie wyraziłeś
    zgody to nie sprzedadzą długu a jedynie wydadzą pełnomocnictwo do
    występownaia w ich imieniu - choć też nie jestem pewien czy mogą :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org