  • 1. Data: 2004-10-14 09:12:13
    Temat: pytanie odnosnie symbolu PKD - zmiana nazwy dzialalnosci
    Od: "KamiL" <w...@i...pl>

    witam

    musze zmienic nazwe swojej firmy
    (dzialalnosc gospodarcza)
    (zajecie dodatkowe/dorywcze)
    (profil informatyczny)
    ale wiadomo, w dzisiejszych czasach trzeba byc uniwersalny,

    na co moge sobie pozwolic w zakladce "przedmioty wykonywanej dzialalnosci"
    (dok: zgloszenie zmiany we wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej)
    by nie wmontowac sie w jakies rzeczy typu kasa, waga i inne

    sorki za dziwne pytanie, ale...

    z gory dziekuje
    pzdr
    KamiL

  • 2. Data: 2004-10-16 18:56:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, KamiL wrote:
    [...]
    >+ na co moge sobie pozwolic w zakladce "przedmioty wykonywanej dzialalnosci"
    >+ (dok: zgloszenie zmiany we wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej)
    >+ by nie wmontowac sie w jakies rzeczy typu kasa, waga i inne

    IMHO "kasa i inne" to na .podatki :)
    Nie zarejestrują ci "działalności niemożliwej" czyli do której
    wymagane są uprawnienia których nie posiadasz.
    Mało - aktualnie zdaje się PKD trzeba podawać :[
    Ogólną zasadą było "maksymalnie szeroko, żeby w razie
    zmiany PODSTAWOWEGO profilu DG nie trzeba było zmieniać".
    Ale teraz chyba trzeba precyzować :[
    BTW:
    Sprawdź że dla GUS podaje się 3 rodzaje "o największym
    udziale liczonym wg dochodu lub ilości pracowników"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-10-17 04:04:44
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 paź o godzinie 20:56, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > IMHO "kasa i inne" to na .podatki :)
    > Nie zarejestrują ci "działalności niemożliwej" czyli do której
    > wymagane są uprawnienia których nie posiadasz.

    Pokaż mi taką Ewidencję Dz. Gosp. która żąda przedłożenia uprawnień
    branżowych przed rejestracją działalności ;)
    Nie mówię bynajmniej o KRSie

    > Mało - aktualnie zdaje się PKD trzeba podawać :[

    Ba, nie tylko podawać do nowych - ale nawet stare _trzeba_ uaktualnić
    poprzez podanie PKD oraz ... PESELa

    > BTW:
    > Sprawdź że dla GUS podaje się 3 rodzaje "o największym
    > udziale liczonym wg dochodu lub ilości pracowników"...

    A pozostałe rodzaje /wszystkie!/ podaje się na załączniku RG-RD :)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-10-18 10:22:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Oct 2004, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ Pokaż mi taką Ewidencję Dz. Gosp. która żąda przedłożenia uprawnień
    >+ branżowych przed rejestracją działalności ;)

    Hm... :)
    Z tego co gdzieś widziałem ("w prasie" ? "Prasa kłamie" ? :)) to
    chyba nie powinni... chodziło o zarejestrowanie doradztwa podatkowego
    zdaje się.

    pozdrowienia, Gotfryd