    From: "NadSZYSZKOwnik" <{wytnij}westa@poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak zaskarzyc prokurature?
    Date: Tue, 24 Feb 2004 10:34:17 +0100

    Moja dziewczyna zostala napadnięta w autobusie. Podbieglo do niej dwoch
    facetow, wyrwali jej plecak, wyskoczyli na przystanku i rozbiegli się w
    roznych kierunkach. Dziewczyna nie zdretwiala ze strachu lecz wyskoczyla za
    nimi i zaczela biec za tym, który uciekal z plecakiem, glosno krzyczac.
    Uslyszal to czlowiek na pobliskim parkingu i dogonil zlodzieja (mocno się przy
    tym raniac w noge), obezwladnil i natychmiast zadzwonili na policje.
    Policjanci przyjechali i podobno nawet się ucieszyli bo znali już dobrze tego
    zlodzieja ale nie było nigdy podstaw żeby go zamknac. Mowili ze teraz już się
    nie wywinie. Na posterunku spisano zeznania dziewczyny i czlowieka, który jej
    pomogl oraz wyceniono plecak z zawartoscia (telefon, dokumenty, karty itd.) na
    1200zl. Sprawa zostala nastepnie przekazana do prokuratury. Dzis dziewczyna
    dostala pismo z prokuratury ze postepowanie zostalo umorzone! No zesz k... ich
    mac! Wydawaloby się ze sprawa jest czysta i przestepca nie ma szans się
    wywinac. Tymczasem zostal uniewinnony gdyz podobno zeznal (nie widzialem
    jeszcze pisma) ze był tylko swiadkiem w zajsciu! Skandal! Jak ma zwyciezyc
    sprawiedliwosc? Chyba trzeba od razu zastrzelic. Nie zamierzam tego tak
    zostawic. To mogl być akt korupcji bo już sam nie wiem jak to wytlumaczyc. Dla
    mnie prokurator jest teraz takim samym przestepca jak ten zlodziej!

    Proszę o pomoc co zrobic dalej. Do kogo pisac skarge na dzialanie prokuratury?
    Będziemy ich pietnowac chocby do samego Pana Boga trzeba było pisac.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl