  • 11. Data: 2017-08-21 12:02:44
    Temat: Re: Jak załozyc własne wydawnictwo
    Od: Kviat

    W dniu 2017-08-21 o 11:58, marek pisze:
> [...]
    troniczne-e-booki-audiobooki-videobooki-itp

    > I dowiedziałeś sie cos z tego ?:) jakie wymagania techniczne ? itd
    > mam nr isbn jestem wydawca, wiec chyba rowniez dystrybutorem, nie wiem
    > jak mam to rozumiec

    "(...) i podpisaniu osobnej umowy z Allegro"

    A jak to rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2017-08-21 12:03:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    troniczne-e-booki-audiobooki-videobooki-itp

    > I dowiedziałeś sie cos z tego ?:) jakie wymagania techniczne ? itd
    > mam nr isbn jestem wydawca, wiec chyba rowniez dystrybutorem, nie wiem
    > jak mam to rozumiec

    Masz wszystko napisane:

    - jeśli jesteś oficjalnym dystrybutorem, możesz sprzedawać ebooki w
    dziale ebooki po podpisaniu umowy z allegro - możesz zatem wystąpić o
    podpisanie takiej umowy. Nikt tu ci na grupie nie pomoże, bo oprócz
    spełnienia warunków, musisz podpisać umowę z allegro, więc ich ciśnij.
    Jeśli interesujesz się szczegółami, to zapytaj jakiegoś wydawcę, który
    już na allegro sprzedaje. Myślę, że odpowiednią zachętą będzie "hej,
    widzę, że masz doświadczenie w biznesie, który chcę prowadzić, umówmy
    się, że dam ci 1000zł, a ty odpowiesz mi na wszystkie pytania na temat
    jak pracujesz".

    - jeśli jesteś wyłącznym autorem, możesz sprzedawać ebooki poza działem
    ebooki, jeśli utwór ma nr ISBN.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-08-21 12:39:33
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-08-21 o 12:03, Liwiusz pisze:
    > jeśli jesteś wyłącznym autorem, możesz sprzedawać ebooki poza działem
    > ebooki, jeśli utwór ma nr ISBN

    gdzie tak pisze ?

  • 14. Data: 2017-08-21 12:40:35
    Od: Kviat

    W dniu 2017-08-21 o 12:03, Liwiusz pisze:

    > - jeśli jesteś wyłącznym autorem, możesz sprzedawać ebooki poza działem
    > ebooki, jeśli utwór ma nr ISBN.

    "Sprzedaż *audiobooków* i *videobooków* poza kategorią Ebooki jest
    dozwolona jeśli:(...)"

    Ebooków poza działem ebooków sprzedawać nie można.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2017-08-21 12:41:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 12:39, marek pisze:

    > gdzie tak pisze ?

    1. W tamtym tekście.
    2. Jest napisane, a nie pisze.

    Błagam, dla dobra ogółu - nie wydawaj żadnych książek.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-08-21 13:00:01
    Od: marek <m...@g...com>

    W dniu 2017-08-21 o 12:41, Liwiusz pisze:

    > 1. W tamtym tekście.
    > 2. Jest napisane, a nie pisze.
    >
    > Błagam, dla dobra ogółu - nie wydawaj żadnych książek.

    Czytaj ze zrozumieniem (kviat juz Ci wyjasnił) "Sprzedaż *audiobooków* i

  • 17. Data: 2017-08-21 14:31:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    troniczne-e-booki-audiobooki-videobooki-itp

    > I dowiedziałeś sie cos z tego ?:) jakie wymagania techniczne ? itd
    > mam nr isbn jestem wydawca, wiec chyba rowniez dystrybutorem, nie wiem
    > jak mam to rozumiec
    https://arkadiuszpodlaski.pl/jak-sprzedac-swojego-eb
    ooka/

    --