  • 1. Data: 2013-06-23 21:47:10
    Temat: Jak wypowiedziec umowe najmu biura ze skutkiem natychmiastowym
    Od: w...@g...com

    Witam,

    Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2 pietrowym. Termin
    wypowiedzenia umowy 3 miesiace. Jednakze z uwagi na fakt ze wynajmuje tylko jedno
    pomieszczenia w budynku, wszelka poczta i przesylki przychodza najpierw do myjni
    ktora miesci sie na dole, Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme
    X nalezy trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana, co z uwagi na
    charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

    Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

  • 2. Data: 2013-06-23 21:58:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-23 21:47, w...@g...com pisze:
> [...]
    charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

    > Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

    Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składając odpowiednie
    reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-06-23 22:10:06
    Od: w...@g...com

    On Sunday, June 23, 2013 9:58:45 PM UTC+2, Liwiusz wrote:

> [...]
    >

    > Nie. Natomiast można poinstruować pocztę, składając odpowiednie
    >
    > reklamacje, choćby na wysłane przez siebie testowe listy.

    To nic nie dalo.

  • 4. Data: 2013-06-23 22:48:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.06.2013 21:47, w...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Moja firma, spolka, wynajmuje od niedawna biuro w budynku 2 pietrowym.
    [ciach dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuga linia]

    > Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

    A jaki związek ma poczta z umową najmu? Czy ta myjnia jest w ogóle
    stroną umowy najmu?

    Może poczta źle dochodzi, bo adresaci nieprawidłowo adresują? Np. piszą
    wszystko w jednej linii - jak ty?

    Swoją drogą - czy chociaż zadbałeś o tabliczkę przy wejściu z nazwą
    swojej firmy i jej lokalizacją w budynku?

  • 5. Data: 2013-06-23 23:05:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik wrote:

    > Panowie obecni tam pomimo informacji ze przesylki na firme X nalezy
    > trzymac dla nas, ignoruja to i wszelka poczta jest odbijana, co z
    > uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

    Widac uzyles zlych argumentów, skoro sie nie dogadales z myjnia.

  • 6. Data: 2013-06-26 10:37:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 23 czerwca 2013 (21:47:10) napisano:

> [...]
    > co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie ja uniemozliwia.

    > Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.

    Zasadnicze pytanie:
    Chcesz nadal prowadzić tę działalność i szukasz metody rozwiązania
    problemu przesyłek, czy też może chcesz rozwiązać biznes i szukasz
    pretekstu do uniknięcia terminu wypowiedzenia?

    Bo jak to pierwsze, to proponuję:
    1. Umieścić na budynku tabliczkę z nazwą firmy, lokalizacją, skrzynką
    pocztową (!)
    2. Spróbować się porozumieć z pracownikami myjni
    3. Porozumieć się z listonoszem

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 7. Data: 2013-06-26 10:51:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 21:47:10 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:
    > wszelka poczta jest odbijana, co z uwagi na charakter dzialalnosci praktycznie >ja
    uniemozliwia.
    Porozmawiaj z listonoszem i poczta dotrze do Ciebie
    > Czy moge rozwiazac umowe natychmiast z tego powodu.
    Umowe z pocztą pewnie tak;)