  • 1. Data: 2013-06-24 10:25:25
    Temat: Po przeszukaniu
    Od: Liber <l...@h...com>

    Jestem po przeszukaniu. Sprawa wygląda tak:

    Rok temu zaginęły telefony. Okazało się, że ktoś zamieścił ogłoszenie o
    sprzedaży podobnej ilości do zaginionych. Ktoś co wystawił je telefonów
    nie ma w domu lecz jakiś pakiet sprzedał i numery IMEI są takie jak
    pochodzące z kradzieży. Prokuratura wystąpiła o dane kolesia do mnie
    lecz on się wypiera prawdziwości tych danych, stąd biegły sam te dane
    pobrał. Dalej nie rozumiem skąd szukanie tych telefonów u mnie i co
    dalej począć. Tematy zablokowałem, gdyż mam wiarygodną informację, że za
    pomocą postu był wałek. Co dalej?

  • 2. Data: 2013-06-24 10:32:53
    Temat: Re: Po przeszukaniu
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    A może te telefony nie zginęły tylko były inaczej zaksięgowane, a niszczenie
    Tobie życia jest celem?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2013-06-24 17:39:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liber" <l...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dalej nie rozumiem skąd szukanie tych telefonów u mnie i co dalej począć.
    > Tematy zablokowałem, gdyż mam wiarygodną informację, że za pomocą postu

    Nic - jeśli chodzi o Twoją osobę.