  • 1. Data: 2013-06-22 20:59:46
    Temat: OT-smieci
    Od: "kolec" <s...@n...koniu.pl>

    Mam może głupie pytanie: czy butelki i pojemniki trzeba będzie teraz myć
    przed wyrzuceniem?
    Gdzie wrzucić butelkę po oleju, do plastiku nie wolno ponoć, a stare
    parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

  • 2. Data: 2013-06-22 21:06:54
    Temat: Re: OT-smieci
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    kolec wrote:

    > Gdzie wrzucić stare
    > parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

    Makulatura.

  • 3. Data: 2013-06-22 22:33:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...koniu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Gdzie wrzucić butelkę po oleju, do plastiku nie wolno ponoć, a stare
    > parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

    Poczytaj zasady jakie u ciebie obowiazuja.
    Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 4. Data: 2013-06-23 00:03:39
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.06.2013 22:33, Budzik wrote:

    > Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

    A szkoda. Wodociagi tez chcialby zarobić.

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-06-23 01:16:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-22 22:33, Budzik wrote:
    > Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

    A widzisz! I tu jesteś w tak zwanym mylnym błędzie.

    Moi faworyci, miszczowie businessu z Hrubieszowa, dali radę ;-)
    Jureq podał link w poprzednim wątku.

    Piotrek

  • 6. Data: 2013-06-23 01:59:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kolec wrote:
> [...]
    > Gdzie wrzucić butelkę po oleju, do plastiku nie wolno ponoć, a stare
    > parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

    pytaj u siebie
    kazdy firma ustala sobie indywidualnie co i jak

  • 7. Data: 2013-06-23 02:00:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    >>
    > Poczytaj zasady jakie u ciebie obowiazuja.
    > Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

    juz ci dwa razy podawalem link, ze wroclaw wymyslil, ale nie pasuje ci
    to do twojego swiatopogladu.

  • 8. Data: 2013-06-23 06:52:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > juz ci dwa razy podawalem link, ze wroclaw wymyslil, ale nie pasuje ci
    > to do twojego swiatopogladu.

    A mozesz trzeci raz?
    Bo na stronie wroclaw.pl/jak_segregowac_odpady.dhtml nic takiego nie widze.
    Natomiast tak jak juz pisalismy wczesniej - ilośc kolorów mistrzostwo
    swiata.

    Nie mozecie nic z tym zrobić?

    P.S. Piszać "raczej nikt nie wymyśli" nie biorę odpowiedzialności za
    pojedynczych idiotow ponieważ szybko sie z takich pomysłów wycofają. Media,
    naciski spoleczenstwa itp. Zapewne jakis biurokrata "pop orstu nie
    pomyslał" - oni tak maja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 10. Data: 2013-06-23 06:52:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A widzisz! I tu jesteś w tak zwanym mylnym błędzie.
    >
    > Moi faworyci, miszczowie businessu z Hrubieszowa, dali radę ;-)
    > Jureq podał link w poprzednim wątku.

    No i?
    Co z tym zrobiliście?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 9. Data: 2013-06-23 06:52:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A szkoda. Wodociagi tez chcialby zarobić.

    Zapomniałes emotki czy ty tak na serio?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę