  • 1. Data: 2004-08-31 07:00:17
    Temat: Jak wygrać z Developerem
    Od: "maladiec" <m...@p...onet.pl>

    Nowe mieszkanie na gwarancji , z powodu błędu podwykonawcy ( żle zgrzana rura)
    mokre ściany i zalany parkiet, zgłosiłem do developera przyszedł poprawił rure,
    i wysuszył ściany , ale parkiet mi się teraz rozsechł i słabo wygląda, mam na
    papierze od nich z komisji że stwierdzili zawilgocenie ścian i mokrą klepkę
    parkietu , mam zdjęcia , chcę wymiany parkietu lub zwrotu kasy za parkiet i za
    wynajem mieszkania ponieważ zeszło sie miesiąc ze ścianmi i musiałem wynajmować
    mieszaknie jeden miesiąc więcej, jak mogę z nimi wygrać , ile kosztuje taka
    sprawa w sądzie i wogóle co moge zrobic , jak go postraszyć

    dzięki

  • 2. Data: 2004-08-31 07:47:51
    Temat: Re: Jak wygrać z Developerem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <7...@n...onet.pl>, maladiec wrote:
> [...]
    > mieszaknie jeden miesiąc więcej, jak mogę z nimi wygrać , ile kosztuje taka
    > sprawa w sądzie i wogóle co moge zrobic , jak go postraszyć

    Wyślij mu wezwanie do zapłaty z dołączona dokumentacją wszystkich
    zasadnych wydatków. Na parkiet wyznacz mu termin. Dopiero jak nie będzie
    chciał po dobrocić to zacznij myśleć o sądach.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-31 07:50:24
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:71d1.00000023.41342201@newsgate.onet.pl:
    > wynajmować mieszaknie jeden miesiąc więcej, jak mogę z nimi wygrać ,
    > ile kosztuje taka sprawa w sądzie i wogóle co moge zrobic , jak go
    > postraszyć

    napisz pisemko powołując się na odpowiednie przepisy i zażądaj czegoś
    określonego :)
    wymiany parkietu lub określonej sumy pieniędzy

    poczytaj www.federecja-konsumentow.org.pl

    BTW. mieszkanie najlepiej ubezpieczyć - wtedy to ubezpieczyciel użera się ze
    sprawcą zalania, a nie Ty

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )