    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wyglądają uprawnienia...jakaś legitymacja? Jak wygląda?
    Date: Wed, 14 Jan 2015 16:48:29 +0100

    Jak wyglądają uprawnienia do kontroli instalacji gazowej w bloku?
    Gdzie w internecie można znaleźć obrazek takiego dokumentu?

    Sprawa jest mniej więcej taka:
    Spółdzielnia nasyła na mieszkanie co raz jakiegoś specjalistę.
    Ostatnio nowy facet podaje się za pracownika, użędnik biurowy telefonicznie
    potwierdza, że to jest nowy pracownik, jednak spółdzielnia odmawia pokazania
    listy zatrudnionyh, mimo, że ma taki obowiązek (bo jestem członkiem
    Spółdzielni).
    Wygląda, że facet pracuje na czarno. Zakłada licznik wody i nie daje żadnego
    dokumentu potwierdzającego, że jest ze Spółdzielni, jest druk firmowy, w
    Spółdzielni jest zakaz montowania licznika wody jakiegokolwiek z poza
    Spółdzielni (mam ten zakaz na piśmie). Nie mam więc legalizacji licznika ani
    żadnego dokumentu potwierdzającego wykonanie nakazu Spółdzielni.
    Formalnie więc licznik zamontowany jest na czarno, bez legalizacji,
    prawdopodobnie pszez człowieka bez uprawnień, ale na wielokrotne żądanie
    Spółdzielni (ogłoszenia, pismo wcześniejsze, potem telefony).

    Od czasu montażu nie jest płacone za wodę, bo Spółdzielnia nie wydziela
    takiej pozycji na rahunku, ponieważ podobno nie ma danyh - licznik jest
    elektroniczny i miało się spisywać automatem - co umożliwia inwigilację
    mieszkania, i co było podstawowa pszyną oporu pszed montowaniem tego
    licznika.
    Ten stan prawny umożliwia Spółdzielni pobieranie w pszyszłości opłaty od
    ilości ludzi x około 10m^3, a nie od zużycia i do tego z odsetkami, czyli
    jest to identyczne z pszygotowaniem do szantażu, by wyliczyć absurdalnie
    wielką kwotę nie do zapłacenia i pszejąć mieszkanie.

    W związku z powyższym nie mam zaufania do ogłoszeń na klatce i ludzi z tej
    Spółdzielni i nie wiem jak sprawdzić, czy kolejna kontrola tym razem
    instalacji gazu
    jest legalna.
    Jak sprawdzić uprawnienia pukającego do domu "inżyniera"?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),