    From: "Pablo" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak walczyć z Cyfrą+
    Date: Wed, 5 Jun 2002 11:18:06 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@217.153.112.37

    Witam wszystkich grupowiczów!!!

    Mam mały problem z Nową Cyfrą+. Po zakończeniu okresu promocyjnego
    mieli mi zmienić pakiet na Biały (takie dałem polecenie telefoniczne),
    tymczasem okazało się, że płacę za pakiet Srebrny (droższy).
    Dowiedziałem się o tym dopiero przejrzawszy wyciąg z banku, gdyż
    zdecydowałem się na pobieranie mi pieniędzy z konta za abonament
    (błąd!!!). W Cyfrze stwierdzili, że nie mają w systemie żadnych
    informacji na temat zmiany przeze mnie pakietu i pieniędzy za maj mi
    nie zwrócą. Wysłałem faks z prośbą o wyjaśnienie sytuacji oraż
    żądaniem zmiany pakietu. W następnym miesiącu zdziwiłem się, że znowu
    pobrano mi opłatę za droższy pakiet (faks dotarł, dzwoniła nawet do
    mnie pani z działu reklamacji).
    Ponadto wysłałem do nich formularz odwołujący upoważnienie do
    obciążania mojego rachunku (ok 10 maja) - twierdzą, że nic takiego nie
    dostali, więc na razie zmiany formy płatności nie ma (niestety nie był
    to list polecony).
    Na odpowiedź na faks czekam już od 08 maja (nie za długo?).
    Do kogo się odwoływać? Gdzie pisać na nich skargę?

    Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi!

    \\ k...@p...onet.pl //