  • 11. Data: 2024-04-11 08:38:26
    Temat: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie się "zdziwiłem" że Robert widzi problem nie w tym, że babka
    > nie mogła doprosić się pomocy na intensynej terapii a w tym że udało
    > się jej zadzwonić. "powiedz coś po kulsońsku";)

    Widać filozofia "brudów nie pierze się *na zewnątrz* " ma szeroki zasięg.

    Zaś stanowisko szpitala pod którym się nikt nie _podpisze_ własnym
    imieniem i nazwiskiem jak mam z miejsca bardzo głęboko w czterech
    literach. Mowa trawa, papier grunt.

    Będą ciągać GW po sądach (za to)? IMHO może tak ale raczej++ nie,
    raczej zarzuty (jeśli są) to po linii "nieprzyjaznego naświetlenia".

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2024-04-11 10:13:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2024 06:34:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale dlaczego akurat cię boli że akurat fakt korzystania z telefonu
    > pozostał niezauważony przez personel a nie to że oni nie zauważyli że
    > ona wzywała pomocy?

    Kulsony rutynowo stosują obronę przez atak, więc nie dziwota, że przenoszą
    swoje zwyczaje również do internetów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 13. Data: 2024-04-11 10:59:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Apr 2024 06:34:37 +0200, Shrek wrote:

    > Ale dlaczego akurat cię boli że akurat fakt korzystania z telefonu
    > pozostał niezauważony przez personel a nie to że oni nie zauważyli że
    > ona wzywała pomocy?

    No, w takiej sali pelnej aparatury, uzywanie telefonów komórkowych
    jest chyba zakazane.

    I tu mielibyśmy poważne naruszenia dyscypliny - i przez personel, i
    przez pacjenta :-)

    J.

  • 14. Data: 2024-04-11 11:52:42
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pacjentce powinno się postawić zarzuty naruszenia leguraminu.
    Dla jej dobra prokurator na początek.

    -----

  • 15. Data: 2024-04-11 12:17:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2024 10:59:21 +0200, J.F napisał(a):

    > No, w takiej sali pelnej aparatury, uzywanie telefonów komórkowych
    > jest chyba zakazane.

    Ale tylko w czasie startu i lądowania.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 16. Data: 2024-04-11 12:26:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> pisze:
    > Pacjentce powinno się postawić zarzuty naruszenia leguraminu.
    > Dla jej dobra prokurator na początek.

    *Pośmiertnie* ? Pacjentka zmarła z przyczyn niezależnych od "zdarzenia"
    według "z całkowitą pewnością bezstronnego" szpitala.

    AFAIR Monarchia Brytyjska zaliczyła egzekucje _pośmiertne_ tych co króla
    na śmierć skazali ["egzekucja" po ekshumacji ciała z grobu].

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2024-04-11 12:39:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2024 12:26:46 +0200, A. Filip napisał(a):

    > AFAIR Monarchia Brytyjska zaliczyła egzekucje _pośmiertne_ tych co króla
    > na śmierć skazali ["egzekucja" po ekshumacji ciała z grobu].

    Pionierami nie byli.
    Już w X wieku jeden papież wykopał drugiego z grobu i wytoczył mu proces:
    https://wielkahistoria.pl/synod-trupi-papiez-kazal-w
    yciagnac-gnijace-zwloki-swojego-poprzednika-z-grobu-
    i-wytoczyl-im-proces/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 18. Data: 2024-04-11 12:40:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > AFAIR Monarchia Brytyjska zaliczyła egzekucje _pośmiertne_ tych co króla
    > na śmierć skazali ["egzekucja" po ekshumacji ciała z grobu].

    Już w IX wieku jeden papież wykopał drugiego z grobu i wytoczył mu proces:

  • 19. Data: 2024-04-11 14:54:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > https://wielkahistoria.pl/synod-trupi-papiez-kazal-w
    yciagnac-gnijace-zwloki-swojego-poprzednika-z-grobu-

    17 wiek to "nieco" później niż 9 wiek, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2024-04-11 15:26:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Apr 2024 14:54:25 +0200, A. Filip napisał(a):

    yciagnac-gnijace-zwloki-swojego-poprzednika-z-grobu-
    i-wytoczyl-im-proces/

    > 17 wiek to "nieco" później niż 9 wiek, nieprawdaż?

    To jakoś wpływa na ocenę poziomu moralnego papiestwa?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com