  • 51. Data: 2024-04-13 00:19:48
    Temat: Re: Jak uzyskać pomoc w sali szpitalnej? Dzwoniąc na 112
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.04.2024 o 22:12, J.F pisze:

    > Tak czy inaczej - spróbuj sie dodzwonić do szpitala, szczególnie
    > w nocy.

    Dość regularnie dzwonię i ne miewam z tym problemu. :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 52. Data: 2024-04-13 09:33:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I żadna z nich nie zorientowała się, że pacjentka na 112 dzwoni?

    Procedury są od tego żeby by było co łamać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2024-04-13 17:10:24
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Nie. Kobieta następnego dnia zmarła. Mogła już w tym momencie ne do
    > końca ogarniać rzeczywistość. Być może ta pomoc merytorycznie nie była
    > potrzebna. nie wiemy, czy byłą. Ja się dziwię, że nikt tego
    > telefonowania nie zauważył.

    Tak działa ludzki mózg, jak skupiasz się na jednej konkretnej rzeczy to
    ci inne umykają. Przecież nie wiemy, czy cały personel tak się nie
    skupił na pomocy tej kobiecie, że po prostu nikt nie zauważył, że ona
    gdzieś w trakcie tej pomocy dzwoni.

    PD