    From: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak ustalić (nieznaną) wartosć przedmiotu umowy?
    Date: Fri, 4 Apr 2003 13:11:19 +0200

    Wniosłem do Sądu pozew o uznanie za nieważną umowę sprzedaży, którą zawarł
    mój dłuznik z synem (sprzedał firmę), czyli skarge pauliańską. Nie znam
    wartości firmy, która została sprzedana, a dłuznik raczej nie pała chęcią,
    żeby mi to wyjaśnić. Wniosłem pozew do Sądu, gdzie wyjaśniłem, że nie podaję
    wartości przedmiotu sporu, bo go po prostu nie znam i zawnioskowałem o
    wezwanie dłuznika do przedłożenia dokumentów sprzedaży firmy. Co się stało?
    Sąd wzywa mnie w lakonicznym piśmie do podania wartości przedmiotu sporu pod
    rygorem zwrotu pisma. Czy ktos wie lub zna komentarze na ten temat? Jak z
    tego wybrnąć?
    czarny