  • Data: 2003-10-08 10:32:43
    Temat: Re: Jak uniknac komornika?
    Od: "freelander" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...ja np. sprzedałem swoje wł. mieszkanie (jestem
    wymeldowany-niezameldowany) i mam spokój, firmę prowadzę na stary adres,
    tylko podaje nowy-korespondencyjny, mieszkam w TBS-ie gdzie moja narzeczona
    jest gł. najemcą-ja byłem tylko partycypantem w kosztach...i na razie spoko.
    Wyznaję zasadę: jeżeli masz być przez kogoś ruchnięty-bądź szybszy od
    niego - sie sprawdza...wiem, że do czasu, ale nie narzekam na razie.